Sziasztok!
Adott Ford Fiesta VI, 1.3 benzines. Kizárólag üzem meleg motornál, leginkább 2000-es fordulat alatt gyorsításkor rángat. Miután tudom lassabban nyomni a gázpedált, tudok úgy gyorsítani, hogy ne rángasson, ezért a gyorsításkor elszegényedő keverékre gondoltam első nekifutásra. Az autószerelők mégis inkább gyújtótrafóra voksoltak, és be is jött nekik. Kb.: 10.000km múlva ismét rángat. Gyertycsacsere. Bosch gyertya, két hét múlva újra rángat. Újabb trafócsere, még mindig rángat. Gyertyacsere, gyári Motocraftre. Még mindig rángat. Üzemanyag szűrő csere, még mindig rángat. Lamdaszonda lehúz, semmi változás. Megint trafócsere, még mindig rángat. Első teória: vettem egy szívócsőnyomás érzékelőt (de minek) mindig rángat. Alapjárati motort kitakarította, légtorkot kitakarítottam, gyújtókábelt cseréltem, fojtószelep potit megteszteltem és kitakarítottam. Végső elkeseredés után másik szervizbe vittem: 16:00-kor közölték nem tudják mi a baja. Ami szerintem biztos, csak meleg motornál, amikor dúsítani kellene nincs megfelelő keverék, minden henger megáll egy pillanatra. A trafó 5cm-es ívet produkál normál légköri nyomáson úgy hogy mivel a kocsinak parazita és iker gyújtása van emellett begyújtja a másik hengert is.
Nincs ötletem ezért fordulok hozzátok.
Szívesen vennék mindenféle segítséget!
Előre is köszönöm!