Author Topic: Erőgondok XR2 nél  (Read 28640 times)

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Erőgondok XR2 nél
« Reply #15 on: 2007 September 19, 17:58:44 pm »
ok akkor a trafó na. de igaz. :) csak ránézel a trafóra mer ugye abból jönnek ki a gyújtáskábelek, és az ugrik be h az az. :D igazad van szabyk. :) szal annak a cseréje oldotta meg a problémát. :) (nekem is trafós mer ugye már EFI-s :D

pyt

  • Guest
Re: Erőgondok XR2 nél
« Reply #16 on: 2007 September 22, 10:36:29 am »
mindegy, a lényeg az hogy nincs erő a kocsiba, szikra van, 4 henger megy. és az a motor ameddig nem lett áttépítve , kiló15 el ment. ehelyett most talán a ferihegyen 100 ki tudom huzatni 5 be :D

pyt

  • Guest
Re: Erőgondok XR2 nél
« Reply #17 on: 2007 September 23, 13:21:12 pm »
115 , kettesbe. hozzáteszem :D

Offline netcore

  • NetCore a Mester
  • *****
  • Posts: 78
  • Segített?: +2/-0
Re: Erőgondok XR2 nél
« Reply #18 on: 2007 September 23, 13:58:41 pm »
115 , kettesbe. hozzáteszem :D

és ezek után csodálkozol hogy hulla a kocsid??

ff és még rám mondják hogy autógyilkos :D :-X
Mk3 Fiesta XR2i 1.8 16V
:-X :-X

n00b_bi22o

  • Guest
Re: Erőgondok XR2 nél
« Reply #19 on: 2007 September 23, 14:09:41 pm »
115 , kettesbe. hozzáteszem :D
....az naggyon kemény
2-esbe én 60nál nem is merem pörgetni tovább (1.1CFi), no f.sz.mérő no para...

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Erőgondok XR2 nél
« Reply #20 on: 2007 September 23, 14:21:12 pm »
a 115-öt sokallom ehhez a motorhoz kettesben... nekem egyszer egy próba erejéig megnéztük 98 a vége 2-esben... ha télleg 115-öt ment neked 2-ben akkor ne csodálkozz télleg, h tönkrement vmi... mondjuk tapasztalatom szerint elég nehéz megölni ezeket a mocikat, de azért nem lehetetlen...

Offline netcore

  • NetCore a Mester
  • *****
  • Posts: 78
  • Segített?: +2/-0
Re: Erőgondok XR2 nél
« Reply #21 on: 2007 September 23, 14:47:27 pm »
a 115-öt sokallom ehhez a motorhoz kettesben... nekem egyszer egy próba erejéig megnéztük 98 a vége 2-esben... ha télleg 115-öt ment neked 2-ben akkor ne csodálkozz télleg, h tönkrement vmi... mondjuk tapasztalatom szerint elég nehéz megölni ezeket a mocikat, de azért nem lehetetlen...

elég egyszer menni vele víz nélkül..és kuka..vagyis lehet felújítani mint az enyémet :D
Mk3 Fiesta XR2i 1.8 16V
:-X :-X

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Erőgondok XR2 nél
« Reply #22 on: 2007 September 23, 14:49:01 pm »
például így. :)

pyt

  • Guest
Re: Erőgondok XR2 nél
« Reply #23 on: 2007 September 23, 19:06:11 pm »
emberek, azért 1.6 os motornak ne 60 legyen a vége tisztázzuk. ennek az a dolga hogy repítse a kasznit. és kikurtul nem vagyok autó gyilkos. és nem ez miatt ment szarrá a motor.... aki ért hozzá az tudja :).

A motor ki lett szedve 1 3 ajtósból és egy 5 ajtósba lett betéve, elektronikával mindennel együtt. és amióta átt lett téve azóta nem müxik rendessen. ennyi  8)

tuning

  • Guest
Re: Erőgondok XR2 nél
« Reply #24 on: 2007 September 23, 20:10:27 pm »
Igaza van Pyt-nek ! Nekem 1985 XR2-sem van 2-esbe 85km/h a vége 3-masba pedig 145km/h és még menne csak hely nincs elég mert egy tity- toty mindig vezetö elém kerül és a verdám nem is 100%-os.

Offline netcore

  • NetCore a Mester
  • *****
  • Posts: 78
  • Segített?: +2/-0
Re: Erőgondok XR2 nél
« Reply #25 on: 2007 September 23, 21:14:47 pm »
Mk3 Fiesta XR2i 1.8 16V
:-X :-X

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Erőgondok XR2 nél
« Reply #26 on: 2007 September 23, 22:44:06 pm »
emberek, azért 1.6 os motornak ne 60 legyen a vége tisztázzuk. ennek az a dolga hogy repítse a kasznit. és kikurtul nem vagyok autó gyilkos. és nem ez miatt ment szarrá a motor.... aki ért hozzá az tudja :).

A motor ki lett szedve 1 3 ajtósból és egy 5 ajtósba lett betéve, elektronikával mindennel együtt. és amióta átt lett téve azóta nem müxik rendessen. ennyi  8)

ugyanez az 1.6 CVH moci van az én escortomban is, és viszi azt a kasztnit is... de a 115 2-esben akkor is sok neki... én nem tudom h mitől van baja, én csak reagáltam az itt elhangzottakra. nem vagyok autószerelő, de volt dolgom már jópár autóval műhelyben is találkozni, és tudom h így távsegítségbe csak tippelni lehet, megállapítani a hibát biztosra csak látva lehet az autót.
mi mondtunk egy lehetséges okot, amit a rendelkezésre álló információkból leszűrtünk, ne legyen ilyen hangvételű erre a válasz pls. :)
átépítésnél minden tuti jól lett összerakva? vákumcsövek stb?

pyt

  • Guest
Re: Erőgondok XR2 nél
« Reply #27 on: 2007 September 24, 12:27:10 pm »
nem állt szándékomban senkit sem sértegetni, ha sikerült bocs, igazából 8 éves korom óta szerelek autót és ennek már 14 éve, de ilyennel még nem tallkoztam hogy müködött a motor most meg nem megy ahogy kell, a váltószerkezet sz*r de attol még a motorba lenne erő de nincs, minden be van kötve legjobb tudásom szerint, és mégsem műxik rendessen , érdekes a dolog mert mennie kellene a kocsi indul pöccre, de egy idő után ha leállítom nem indul el . Olyan mintha felmelegedne a motor akkor nem indul el addig aíg ki nem hül. 1 óra pihenés után megint pöccre indul, ha emgint leállítom hidegindítoval sem indul csak röfög...

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Erőgondok XR2 nél
« Reply #28 on: 2007 September 24, 12:34:20 pm »
nem állt szándékomban senkit sem sértegetni, ha sikerült bocs, igazából 8 éves korom óta szerelek autót és ennek már 14 éve, de ilyennel még nem tallkoztam hogy müködött a motor most meg nem megy ahogy kell, a váltószerkezet sz*r de attol még a motorba lenne erő de nincs, minden be van kötve legjobb tudásom szerint, és mégsem műxik rendessen , érdekes a dolog mert mennie kellene a kocsi indul pöccre, de egy idő után ha leállítom nem indul el . Olyan mintha felmelegedne a motor akkor nem indul el addig aíg ki nem hül. 1 óra pihenés után megint pöccre indul, ha emgint leállítom hidegindítoval sem indul csak röfög...
noproblem ;) hát ha a váltó sz*r, az okozhatja h nem megy az autó.
meleg nem indulás: ennek a motornak ez típushibája. nekem is volt ilyen bajom az enyémmel, és majdnem minden ismerősömnek akinek 1.6 CVH-ja van. egy idő után megöli az önindítókat ez a motor. :S nézd meg az önindító kábeleit, jól érintkeznek-e ha igen, akkor tovább kell keresni a hibát, valsz az önindítóban lesz.

Offline fiesta2002

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1087
  • Segített?: +75/-0
Re: Erőgondok XR2 nél
« Reply #29 on: 2007 September 26, 15:52:23 pm »
...érdekes a dolog mert mennie kellene a kocsi indul pöccre, de egy idő után ha leállítom nem indul el . Olyan mintha felmelegedne a motor akkor nem indul el addig aíg ki nem hül. 1 óra pihenés után megint pöccre indul, ha emgint leállítom hidegindítoval sem indul csak röfög...
Nem tudom, hogy milyen elektronikák vannak egy 89-es XR2-ben, de az egyik lehetséges ok, hogy egy alkatrész melegen kontakthibás. Ha lehül, megint jó.
Pl. trafó, vagy ha van elektronikus gyújtás, vagy valamilyen szenzor.
Le kellene ellnőrizni, hogy amikor nem indul, van-e szikra (szabad levegőn 0,5-1 cm). Vagy nedvesek-e a gyertyák.
Vagy pl.ha egy vizes ronggyal lehűtöd a trafó köpenyét (persze az elektromos részek ne legyenek vizesek), hamarabb indul?
Mk6 1.3 benzin