Nekem is 1,3 van , 126 000 km.
Az ajtók alja hajlamos rozsdásodásra. Egyszer szakszervizben újrafestették 3 év múlva újra csupa rozsda. Most lerozsdagátlóztam én magam.
Ettől eltekintve nem éjszakázott szervizben (kivéve egy kis horpadás javítást).
Cseréltem rajta kiegyenlítőtartályt (kb. 4000), az önindítót tisztítani kellett (6000), féltengely szimering mellett szivárgott egy kicsit a váltóolaj(2000 + 4000).
Mindkét fényszóróban meghalt az állítómotor. Ezt ellenőrizd le, és ha nem mennek végig a tartományon, akkor alkudjál.
Az új fényszóró ára kb. 25000. A motor elvileg nem cserélhető, házilag meg lehet próbálni, de nekem nem sikerült (utángyártott fényszóró 16000).
Jelenleg nem működik az intelligens töltés, 13,5 V-al tölt. Nekem elég, fél éve így járok vele.
Tárcsa és betét (első) 94000-nél voltak cserélve. Teleszkópok, akksi eredetiek.
10.5 év alatt ennyi javítás nem sok.
Ha nem láncosat veszel, érdemes azonnal cseréltetni a vezérműszíjat. Szerelőnél kb. 50 000.
Szervizköltségek: 1 töltet gyári olaj 6500-7500 (szervizben drágább), olajszűrő 1300, légszűrő 2 évenként 4000 (én csak gyárit veszek),
pollenszűrő (utángyártott 1000-től felfele). Munkaköltség maszeknál 3000, szervizben 8000.