Hát, még nem volt időm rendesen ránézni a dologra, de ezt a mágnesszelep-dolgot majd lecsekkolom... tán holnap.
De a tünetek egyre rosszabbak: Alig indul a gép (csak gázadásra). Alapjárat szinte alig van, ha megyek vele, feltűnően halk a motor, kereszteződésnél, pirosnál leáll.
Megnéztem a gyertyákat, csupa korom mindegyik (pedig 2 napja még tökéletes volt minden, a gyertyák kb. fél évesek).
Aztán valamit elb**tam: ahogy lehúztam a pipát az egyik gyertyáról, a gyertyán maradt a pipa belseje, az a kis fém bisz-b*sz, ami beszorítja a vezetéket. Ezt elvileg vissza lehet operálni, nem? Na mindegy. Majd holnap tisztogatok, ma már nem...
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon és mondhatni a Fiesta tulajdonosok között is. Tavaly nyáron sikerült hozzájutni egy 1994-es, MK3-as, 1.1-es motorral szerelt autóhoz. Nem volt vele gond, egészen tavaly őszig, télig, mikor előjött a fent említett probléma nálam is. Azaz lefulladt az autó piroslámpánál való megállás során, kanyarodáskor, stb... Mivel pesten járok vele főleg, ez az itteni forgalomban elég nagy problémát jelent.
A problémát azzal sikerült megoldani, hogy az alapjárati motort kicseréltük. Nem újra, csak bontott alaktrész volt.
Nagyon örültem, mert a lefulladásos probléma megszünt, így tünetmentes volt az kicsikocsi.
Viszont a múlt héten, miután csütörtökön leparkoltam, péntek reggel nem indult az autó. Mint később kiderült, az ok az volt, hogy a gyertyák teljesen kormosak voltak. A tisztításuk után újra indult a gépsárkány.
A kérdésem az lenne, hogy mi lehet a kormolódás oka? Nem tökéletes égés? Ez miért lehet?
Ja, igen! Kb. egy éve lettek cserélve a gyertyák, azóta kb 10 ezer km utat tettünk meg.
jocc! az lenne a kérdésem, hogy sikerült-e kideríteni, hogy mi okozza a kormosodást?
Esetleg másnak van-e ötlete?
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!