Helló.
Saját tapasztalataim alapján ilyenkor megnézendők:
- Akkumulátor (ha terhelés alatt 11,5 volt alá megy a feszkó CSERE.)
- Pillangó szelep állás jelző potméter (Légszűrőház alatt jobb oldalon, a gázkar mozgatja)
Az én 91-es, 1.3 kat-os, mk3-as om, esetébe ez egy félkör alakú piros műszer 3 db vezetékkel.
-Alapjárati motor (mozog-e a tolattyú, illetve eléri-e a gázkaron lévő állító csavart.)
ha nem nyilván ennek a csavarnak köszönhetően lehet állítani az alapjáratot fel vagy le
- Gyertyakábelek (ha mozog, lötyög, a gyertyán akkor nem jó. Nem jár rendesen, nem tölt csak alapjáraton a
generátor. )
- Vákum vezérlés estében jók e a csövek (elég 1 pici sérülés vagy rés ha farsot szív azonal vége.
Egy tipp a légszűrőház csőrét vedd le és dobd ki, fölösleges baromság az egész. Nézd meg még azt hogy ha beindítod pötyög alapjáraton ha felkapcsolod a lámpát és meginog az alapjárat akkor vagy aksi, vagy töltés baja van az autónak. Töltő feszültség 14-15 volt között mozog.
Ha valamelyik nem működik ezek közül egyszerűen meg lehet javítani őket otthon.(kivéve akksi)
Sok sikert