Ma reggel végigkövettem az úton a fűtésem.
Reggel 7 óra 4 fok. 3.5 km alatt beállt a norm felirat R betűjének a szárához, majd a további 20 km-en 2mm ment még feljebb.
Nem pörgetem az autót és 500 méter múlva főúton vagyok miután elindulok, és nem melegítettem mert haladnom kellett. Mint már írtam nincsen még fűtőventi a kocsiban de így is hamar lepárátlanít és fűt rendesen.
valahol olvastam hogy a Ford-nak a h?tés rendszere túl van méretezve...
Sokan leírnak sok mindent. Nem kell ám elhinni mindent.
Hogy nincsen túlméretezve az biztos. Tavaly osztrák pályán 120 km/h megpakolva emelkedőkön szinte folyamatosan ment a hűtőventi, pedig 3 éves a hűtőm, de a 30 fokba venti nélkül meghalt volna. Nyáron kell az a hűtőfelület télen meg a normális termosztát.
Evvel én ezt a témát le is zárom magamban. Aki akarja takargassa, főzze puhára a motorját. Aki meg akarja hogy fűtsön tegyen be normális termosztátot és takarítsa ki a fűtőradiátort kívül belül ugyanis ezek a kocsik még a legfiatalabb is 13-14 éves és mivel a víz mindig még nyáron is kering benne lerakódik a trutyi, a külsejére meg a rengeteg szösz meg por mint egy számítógép processzor hűtőbordára.
Mindenki döntsön saját kénye, kedve szerint
Szerk: Most lettem kész a fűtőventi cserével (köszi doubleo, Kuti
)
Egy olyan dolgot vettem észre amit minden fiestás meg kéne nézzen a kocsiján.
A fűtőmotor burkolaton szemből nézve bal és jobb oldalon is van rács ahol szívhat levegőt. A bal oldalira (hűtőtartály) felől még rá is lehet kicsit látni, viszont nem onnan szívja a levegőt hanem a túloldalról. Ott viszont az évek alatt a rács előtt az ablaktörlő takarásában rengeteg levél, bogár, toll, és egyéb tudott felhalmozódni. Nekem a rácsot teljesen eltakarta, valószínű a ventilátor ezért is állt meg mert minden levegőt és vele a koszt is a túloldalról kezdte áthúzni a 12 voltos kefés motoron keresztül. Egy jó fél órás munka 1 csavarhúzó, és 10-es krova ha ki akarjátok takarítani.