nekem azt mondták az autósboltban, hogy a 92 fokos az nem jó bele, mert az 48mm átmérőjű és az 1.1esbe 54mm-es kell. utánanéztem a unixon és úgy néz ki hogy a 1.1esbe max 90 fokos van csak...
A többiekhez hasonlóan én is 92 fokosat vettem, a Bárdi Autónál. A Cromaxnál (2 helyen is) csak azt hajtogatták, hogy "ilyen nincs, 1.1-be nincsen 92 fokos, vagy az nem passzol bele, stb". Ráadásul várnom kellet volna, míg megrendelik. A Bárdinál mindenfajta hőmérsékletű és márkájú van. Igaz én nem Motorcraftot, hanem QUINTON HAZELL-t vettem. Tökéletesen jó az 1.1-esbe. Tömítést is adtak hozzá. kb. 2300 Ft volt.
Az volt a baj nálam, hogy a régi termom nyitva maradt és nem melegedett fel a moci, így fűtés sem volt. Ráadásul a radiátorom is csöpögott (már tömítve volt egyszer).
Mikor a régi termot kioperáltam, kiderült, hogy az is 92 fokos volt, ráadásul Motorcraft. Csak hát beszart...
Az újjal eddig tökéletesen OK, alapjáraton 4-5 perc és meleg levegőt fúj már. 10-15 perc autózás után már forrót.
Most a mutatóm 10 perc után a NORMAL közepéig, az R-M közé megy, O-nál kapcsol a venti.
Ja, így, hogy most már tudom, hogy 92 fokos volt a gyári termóm: nyáron, 50 fokos melegben, pesti dugóban sem volt baj >> kapcsolt a venti.
Ennyit a gyári cuccokról... nekem elég, ha az utángyártottt csak fél évig bírja, legfeljebb megint kicserélem. De addig nem fagyok meg / vagy épp nem fől meg a motor, és ez a lényeg.
Szóval vegyetek nyugodtan 92 fokosat! Akinek meg gyengusz a fűtése, az szedje ki a radiátort, nézze át, mossa-savazza át, nem árt...