De az enyém még mindig nem oldódott meg.
Mikor beindítom, melegszik a motor, a mutató kezdi elérni az N betűt. Elől a hűtő még hideg, de itt már a nagy csőnél érezni a meleget (gondolom a nyomás kiegyenlítés) miatt a pici lyukon valamennyi meleg átjön. Nos amikor rálép az N betűre akkor nyit a termosztát. És visszahűti a motort az O betűig, s itt tartja folyamatosan. Második és az összes többi nyitásnál csak a O betű elhagyása után nyit ismét a termosztát. Ha jól emlékszem 90 vagy 92 fokos a Motocraft termosztátom. Megvagyok vele elégedve mert a nagy hidegben is hamar bemelegszik a motor. Nos mikor már üzem meleg a motor akkor már egészen forró a vízcső ami bevezet a műszerfalba. A fűtésborda is nagyon meleg. A műszerfalon a légcsatornák tiszták és jól illeszkednek. De még mindig nem tudom miért nem fúj egyenletesen meleg levegőt.
Fiúk!
AZ 1.6 motorból kiszedett légkondi kompresszor jó az 1.3i OHV motorba?
Mert ha jó, akkor nem szarakodok most a fűtéssel, berakom a légkondit meg amit hozzá kapok belső levegő keringető egységet.