Hát ha nem is szájbarágósan de igyekszem! A mi kicsikocsijainknál nincsen semmilyen vízszelep a fűtéskörben (hála a magasságos német mérnököknek)
Mikor elindul a moci elkezdi melengetni a vizet amit a termosztát csak a rövid körben enged melegedni, de közvetlen a radiátorba is belekergeti a szivattyú.
Szóval ha nem fűt a fityesz:
1 Nem jár a motor
2 Jár a motor de vagy nincsen benne víz, vagy nem kapcsoltad be a ventit
3 Tele van trutyival a fűtőventid és nem járkál benne a víz.
Hűtőfolyadékot le kellene engedni(amennyire lehet a hűtő alsó csövével) ha nem akarod hogy elvesszen mikor leszereled a fűtőradiátort.
Utána meglazítod a két csőbilincset a motorház felől azon a két csövön ami az utastér felé megy(20-25mm átmérőjű csövek), és leveszed a két csövet.
Utastérben megkeresed középen a burkolatot alul ami asszem 6 vagy 8 patenttal fel van pattintva.
Patent lepattint(ha van a szőnyeghez közel lefelé nyúlvány ami a levegőt engedi ki azt az ülések felé húzva leveszed), nem letör, LEPATTINT!
És már kezedben is van a radiátor.
Kiöblít, feltesz, beköt, melegedik
A piros FCK-ról van szó? Az olyan szép a képeken hogy ha kell megyek és bütykölöm veled a verdát egy napot ha kell. Garázs meg forralt bor legyen, páleszt viszem én
!!