Na gyerekek meg van mi baja volt az autónak, első nekifutásra cseréltünk hidro tőkéket,mert azt hittük az kopog,össze raktuk semmi változás,egy hét múlva rászántam magam,h szedjük le a hengerfejet,és gyűrűzzük meg a motort. Na ekkor fogadott a szörnyű látvány,majd a végén dobok be képet, az 1-es henger dugattyúja úgy nézett ki mint akit egész életében vertek
ki húzgáltuk a dugókat,akkor jött a másik döbbenet,h mekkora válla van a hengernek 160e km-nél.
Úgy döntöttem elvisszük a blokkot gépműhelybe,találtam is megfelelő árban,és szimpatikában is megfelelő műhelyt,elvittük azt mondták 2 nap és kész a blokk.
Másnap reggel hívnak baj van,már a görcs húzta a gyomrom mi lehet még,közli a mester,h az egyes henger fala repedt, ohh mondom az kemény, meg tudják csinálni,kifúrják a régi hüvelyt,és újra hüvelyezik plusz 2 nap,meg plusz ft-ok,meg is lett csinálva szépen. De közölte a mester,h a kocsiban kb 300 ezer lehetett a hüvelyből megállapítva.
Na lényeg a lényeg ma lett kész a kocsi és szép hangja lett,nem kopog nem füstül.
Ami cserélve illetve javítva lett:
Blokk köszörülés
Hüvely csere
Hengerfej felújítás
Kuplung csere,ja és egytömegű kuplungom van
Nyugvó csapágy sor
Hajtókar csapágy sor
Vezérlés
Hidro tőke sor
Plusz a tömítések amik kellettek.
De végre autó hangja van!
http://kepfeltoltes.hu/130803/20130728451_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/130803/20130728449_www.kepfeltoltes.hu_.jpg