Ma nem jutottam el odáig de holnap megnézem ezeket, de a trafóig eljut az áram onnét van halott mindegyik gyertyánál... eddig ennyi
Mindentől függetlenül le lehet ellenőrizni a gyújtást a trafótól kezdve.
Az összes kivett gyertya házát össze kell drótozni és a motorföldhöz kötni.
A trafó egyik szélső primér érintkezőjének adni kell egy földet,
A középső primer pluszt ki kell vezetékezni, és egy pillanatra hozzá kell érinteni a trafó plusszához. (megszikráztatni.)
Amikor elveszed, akkor 2 gyertyán látnod kell a szikrát.
Ha nincs szikra vagy gyenge, akkor lehet visszafelé haladni a gyertyáktól kezdve.
Pl. ha az 1-4 gyertyapipák közepét úgy hosszabbítod meg, hogy kb. 0,5-1 centire legyenek egymástól, akkor köztük át kell ugorjon a szikra.
Ez az ún. parazita gyújtás miatt van így, egyszerre két henger gyertyáján halad át az áram.
Vagy kimérheted a trafót ellenállás mérővel.
A szekunder körben az 1-4 és 2-3 kimenetek között 5-10 kOhm, minden más érintkezőhöz mérve szakadás kell legyen.
A primert és szekunder érintkezői között szakadás a jó.
A primer középső földje és a két vezérlő plussz között ugyanannyi kell, hogy legyen az ellenállás. (Nem emlékszem mennyi.)