Köszönöm,de azért még kiderítem mi a baj pontosan.Jó lenne tudni,hogy kell kivillogtatni a hibáit.
Mennyi lenne az a jó ár? Azt tudom,hogy 4 vezetékes kell bele.
A kivillogtatás a lambda tekintetében semmit sem ér. Én kivillogtattam előtte, 11-es kódot dobott mindkét alkalommal. Vagyis azt állította az ECU, hogy hibátlan a rendszer. Közben meg a lambda kukás volt.
Ha kokszos a lambdás, akkor lambda csere attól függetlenül, hogy mi okozza. Hiába szünteted meg a hibát ugyanis, ha a lambdát nem cseréled ki.
A villogtatásnak annyiban van értelme, ha arra gyanakszol, hogy nem a lambda hibája okozta a túl dús keveréket és vele az elkokszosodást, hanem más (ECU, injektor). Viszont ezeket a hibákat a tároló nem fogja jelezni. Az ECU a saját hibáját valószínűleg nem veszi észre, az eresztő injektor meg mechanikai hiba, hibakódot nem generál közvetlenül.
A legegyszerűbb, ha veszel egy új szondát és kicseréled. Mármint, ha nem magadnak szerelsz, mert a sok szervízes hibakeresés jelentős összegbe kerülhet az autó értékéhez mérten.
Ha magadnak csinálod, akkor más tészta.