kezdésként én megnézném a gyertyákat, abból kiderül hogy melyik henger hagy ki, annál a hengernél utána megnézni a gyertyakábelt az elosztót.
Ha ezek mind jók akkor kell elkezdeni komolyan gondolkozni. De mivel az 1.1 központi befecsis vagy karbis így nem valószínű hogy más hiba lenne, ami keverékképzés vagy gyújtás körül lehet.
Ha minden faxa és már nem érted a dolgot, akkor érdemes mérni egy kompressziót, az ha tömítetlenség van a hengerben megmutatja, és akkor bizony meg kell nézni hogy mi ment el benne valamelyik szelep, vagy a gyűrű stb...
Ez utolsót csak legvégső esetben! Nem szeretném az ördögöt a falra festeni, valószínűbb a gyújtásprobléma szerintem. OHV-hez nem egy horror összeg a 4 gyertya én kezdésnek azt mindenképp kicserélném (csak FOMOCO vagy Motorcraft) aztán nézném tovább a gyújtásrendszert)