Na eltelt egy év,melegben nem csinálta,jött a hideg megint kezdte
Motor szétkap,nagynyomású szivattyúból az érzékelőket kiszedtem,kapott ultrahangos tisztitást,tök szép lett a rozsdás ismét fényes lett
Motor összerak beindit,és rángat min az állat
Ismét rádugom a gépre és elkezdtem pörgetni 2000-3000 között rángat,meg alapjáraton is,és lehet hallani hogy a turbo is ingadozik.Légtömegmérőt lehúztuk,hiba megszünt pörgött mint az állat
És ekkor vettük észre hogy az egr szelep 0%-on van,akkor lehet hogy ő a ludas? Egr szétszed de nem volt ganés.Légtömegmérőt visszadugtam és figyeltem mikor rángatott az EGR szelep össze vissza ugrált 30-50-70% között,lehúztam az EGR szelep csatiját,azóta tökéletes nem rángat nem dadog,megy mint a disznó,csak világit a motor hibajelző lámpa
Holnap megpróbálom ledugózni az EGR -t mert elvileg csak azt figyeli,hogy működik-e,azt nem hogy tényleg enged-e át valamit magán:-)Találtam ebay-en hozzá cuccot,is de majd én kivágom magamnak.
http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-valve-blanking-block-plate-PEUGEOT-CITROEN-FORD-VOLVO-1-4-1-6-HDI-TDCi-DDiS-/170912771190Sajna buta a fiesta ECU-ja és ezért irt üzemanyag nyomás problémát,mert azt nem tudja lefigyelni,hogy mennyit enged át az EGR.Akinek rángat a TDCI az először húzza le a légtömegmérő csatiját,az könnyen hozzáférhető és ilyenkor az EGR sem megy és ha a hiba megszűnik akkor nem üzemanyag baj van:-) Ja és ez EURO 4-es,a 3-as nál nem tudom mi van ott vákumos az EGR itt elektromos.