Sziasztok!
A tegnap megoldodottak a váltó - gondjaim. Most már nagyon "hanyagul" tudom váltani a sebességet.
A probléma a "kábelek" végén volt, a "szekrény" felőli részen. A "kábelek" gömb - csuklóval csatlakoznak a váltó 2 tengelyéhez, majd a két tengely "bemegy" a váltóba, 2 teflon perselyen keresztül ... ott van 2 porvédő, amik, megmagyarázhatatlanul, becsúsztak a perselyek és a tengelyek közé ... és szorultak és szoritottak.
Ezeket kiszabaditva megoldodott a probléma. Az is gond, hogy én acél olajteknő pajzsot tetettem a járgányra és ez korlátozza a motortér hűlését, implicite a "szekrény" hűlését is, tehát a meleg hatására még nehezebben működött.
Na, de szerencsére megoldódott és még elég olcsón is "úsztam" meg.