A gázgyorsítót nem a kat helyére teszik, hanem a középdob helyére.
Ryan a normál hátsó dob alatt a gyárit érted? Mert ha igen, akkor felesleg a rendszer, ha visszateszik a gyári a dobot.
Ha nem akar sport dobot a nagy hang miatt, akkor kell keresni egy 2 cellás dobot (bontóban) és azt feltenni egy szép véggel.
Nem folyt annyit mint a gyári 3 cellás, de nincs hangja.
Nekem is így van most megoldva. (Keztem meghülyülni a brúgástól.
)
Nem kiröhögni, nekem most a Subaru Wrx Sti dobja van fent. Piszok nagy, épp hogy elfér, de fent van és nem üt. (Mostmár.)
Csak ha 5-en ülünk a kocsiba és jön a Mo.-on jól megszokott kikerülhetetlen kátyús szakasz...
A katalizátort szerintem se kellene kivenni, lehet, h dob a teljesítményen, de ha a KPM elkap, ugrott az autód.
Ha nagyon nem kell a kat, akkor a mostanit kettévágod, beleheggesztessz egy csövet, és visszaeszkábálod ugyanúgy mintha gyári lenne.