Csodálatos felfedezést tettem tegnap este. Mint ismeretes, minden normális Ford-ban (értsd: ami éppen nem a költséghatékonyság időszakai alatt készült) háttérvilágításos a műszercsoport, vagyis átlátszó (többnyire zöld) a számlap a műszereken és mögötte van az izzó.
Fityesz ezt MK3-ban nem tudja, holott pl.: az MK IV-es Escort meg igen. Kin érti ezt.
Nade tegnap szétszedtem a 2 óracsoportot csak úgy unalomból. És igencsak meglepődtem. Az 1989-es műszerek számlapja fém. Az 1994-esé viszont áttetsző műanyag és nagyon szépen át is megy rajta a fény. Így nekem csak annyi dolgom maradt, hogy beszínezzem a kívánt színre a számlap fehér részeit és mögéjük varázsoljak egy szép fehér ledet. Mondjuk úgy 3-4-et.
Üröm az örömben, hogy a fordulatszámmérőből csak 1 darabom van, ami 89-es. Így az nem fog hátulról pilácsolni.
Ha érdekel valakit, akkor majd képeket is lövök a műveletről.