nah, most estünk túl a tömítéscserén...elég necces volt a fentebb látható célszerszám nélkül kiszedegetni a félharangokat, de azért valahogy megcsináltuk. a himbák köszörülésére ma már nem biztos h sor kerül
annyit tennék hozzá az előző művelethez, hogy a szimmeringet nem kockáztatnám(kockáztattam) fogóval feltuszkolni(nem nehéz eldeformálni...), rátettem kézzel amennyire lehetett, utána pedig egy csőkulcsot engedtem rá ami nagyobb volt mint a rugó, de ráfeküdt a fémre a szimmering szélén, majd kalapáccsal finoman kopogtattam amig nem hallatszódott hogy felfeküdt a helyére. jah, és a főtengely elforgatásával lehet trükközni kicsit, ha fenn a dugó akkor nem veszhet bele a hengerbe a szelep
megemliteném még emellett azt is h majdnem kétségbeestem a himbasor szétszedésénél, ugyanis maguk himbák mozogtak egész könnyedén, a közöttük levő részek(amiknek nem tudom a nevét
) viszont eléggé szorultak, és mivel nem voltam benne biztos hogy nincs semmi saját rögzitő mechanizmusuk, stresszes volt kicsit a start
aztán 2 csavarhúzó és némi finom ámde erőteljes csavarás hatására megbizonyosodtam róla hogy nincsenek fixálva, szép lassan, tekergetve lehúztam őket. féltettem a cuccot mert úgynézem aluminium, de azt hiszem rendben vagyunk.
a szelephézagok 0,3 és 0,2, kivéve ha a kasztnin másképp van feltüntetve mint pl nálam, ott figyel egy kis fémlap hogy 0,5 és 0,2 mm kell legyen