Author Topic: Hőfok műszer kérdés  (Read 18946 times)

Offline Styleair

  • A mester
  • *****
  • Posts: 671
  • Segített?: +22/-0
  • Moondust Silver Child Carrier
Re:Hőfok műszer kérdés
« Reply #30 on: 2014 November 05, 21:32:41 pm »
a fütéscsapig menö csöve meleg tehát nem a vizpumpa lesz ott a gond a fütéshez.
a fütéscsapon nem jut át neki a melegviz.
Hoppá, ezen átsiklottam. Viszont, miért megy fel neki majdnem pirosig a vízhőfokjelző?
Fiesta MKVI 1.3 (2002) EU3
Fiesta MKVI Facelift 1.3 (2005) EU4
Mondeo MKIII 2.0 TDCI Titanium X (2005) EU4

Offline nagy06

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 31
  • Segített?: +0/-0
Re:Hőfok műszer kérdés
« Reply #31 on: 2014 November 05, 22:18:16 pm »
üdv !

most már, hogy megvolt a takarítás, láthatóan a piros előtt jóval, az L betűnél kapcsol be a ventilátor, gondolom a hőgombán is lehetett némi iszap. A lényeg, hogy ez az éliszapódás egy sokakat érintő probléma lehet, ezért is osztom meg, remélem másnak is a hasznára válik, lévén, öntött vas blokk és hengerfej :)
Ford Fiesta MKIV 1,3 1999 november évjárat 60 Le
Mazda 121 2000 évjárat ( Fiesta MKIV )

RyAn

  • Guest
Re:Hőfok műszer kérdés
« Reply #32 on: 2014 November 05, 22:37:25 pm »
üdv !

most már, hogy megvolt a takarítás, láthatóan a piros előtt jóval, az L betűnél kapcsol be a ventilátor, gondolom a hőgombán is lehetett némi iszap. A lényeg, hogy ez az éliszapódás egy sokakat érintő probléma lehet, ezért is osztom meg, remélem másnak is a hasznára válik, lévén, öntött vas blokk és hengerfej :)

hogyan és mivel pucoltad ki? dzsuva nem rakodott le a fűtőradiátorban?

Offline nagy06

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 31
  • Segített?: +0/-0
Re:Hőfok műszer kérdés
« Reply #33 on: 2014 November 05, 22:57:29 pm »
Üdv !

10% ecet volt a tisztító, 3 liter, és némi víz, ezt 45-50 percig hagytam benne, közlekedtem vele. Mikor leeresztettem, nem hittem a szememnek, tömény, zselés állagú rozsdás iszap folyt ki, majd slaggal mostam úgy, hogy a hűtőn ment be a víz és a termosztátnál ki, míg tiszta nem jött ki.   Sajnos ehhez a művelethez meg kellett bontanom a termosztát házát is, de megérte. A barna színű kiegyenlítő tartályom visszanyerte fehéres színét, látszik benne a folyadékszint már, és azóta megtettem 150 km-t, és nem színeződött el a hűtőfolyadékom sem. Ráment ugyan a délelöttöm, bár nem vagyok egy hiper gyors, de szerintem megérte.
Üdv
Ford Fiesta MKIV 1,3 1999 november évjárat 60 Le
Mazda 121 2000 évjárat ( Fiesta MKIV )

Offline nagy06

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 31
  • Segített?: +0/-0
Re:Hőfok műszer kérdés
« Reply #34 on: 2014 November 05, 23:03:03 pm »
Már csak a belső panelt kell kicserélnem, de abból sajnos olyan van, amin van belső keringtetés gomb, ami az enyémben nincsen, így nem tudom jó lesz-e vagy sem, mert egyet vettem, de sikerült rányúlnom egy rosszra, így most 2 nem működő panelem van :D . Tudom nem ebbe a témába tartozik, de az 1,3-as motor mennyire érzékeny a gyertyára? Ha BERU-t teszek bele, hisztizik, ?  Csak azért kérdezem, mert volt ezelőtt egy Citroënem, és az nagyon nem szerette a nem gyári gyertyát, mind fogyasztás, mind menetteljesítményben megváltozott, ráadásul kedvezőtlen irányba.
Üdv
Ford Fiesta MKIV 1,3 1999 november évjárat 60 Le
Mazda 121 2000 évjárat ( Fiesta MKIV )

RyAn

  • Guest
Re:Hőfok műszer kérdés
« Reply #35 on: 2014 November 05, 23:31:55 pm »
ez se szereti. gyári(Motorcraft/FoMoCo) gyertya kb 750Ft/db

Offline nagy06

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 31
  • Segített?: +0/-0
Re:Hőfok műszer kérdés
« Reply #36 on: 2014 November 05, 23:39:45 pm »
Most egyenlőre marad neki a BERU, szűkös a kassza, remélem csak a teljesítmény rovására megy, nem a fogyasztásra.  Azt esetleg nem tudod véletlenül, hogy az első sárvédője hegesztve van? Mert valamiért felül nem látok rajta csavarokat :(
Ford Fiesta MKIV 1,3 1999 november évjárat 60 Le
Mazda 121 2000 évjárat ( Fiesta MKIV )