én nem is mondtam hogy csak kompressziot méressen
hanem mindkettöt kompressziot és veszteséget is méressen.
elmehet sok helyen nekem olajgombánál is ment el olaj.
söt szelepfedélnél is eresztheti.
sok helyen mehet el ugy hogy nem lesz jelentös nyoma az auto alatt.
szelepfedélnél ha tömitésnél menne el olaj például sosem lesz nagy és láthato nyoma az auto alatt hiszen nem járo motornál ott nem fog folyni.
és nekem például olajgombánál csöpögött mégse volt a kocsi alatt nyoma viszont teleolajozta a motort kivülröl.
NETRO
elviszed megméreted egy ezeket amit irtunk és majd ott megmondja a szerelö hogy hol megy el az olaj ezen vizsgálatok eredménye alapján.
ha kiderül hogy tényleg szelepszárszimmeringnél megy el akkor vagy ott vagy másik szerelönél kicserélteted és jo lesz.kb.25ezerböl megvan ha ez a baja.
a téli "füst" az inkább pára a hideg miatt.
ha gond lenne akkor kék füst lenne.
a 400ft-os gyárit azt kicsit olcsonak tartom.
több lesz az sajna ehhez a motorhoz nekem is ilyen autom van.
vagy pedig linket kérünk ahol 400-ért van gyári
érdemes azért ezt is elolvasni
ott kicseréltette az egyik tag a szelepszárszimmeringet és még több lett az olajfogyija valahol elmegy neki még mindig
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1368&postdays=0&postorder=asc&start=660