Elősször is elnézést, tegnap jöttem rá, hogy két regem is van (majd megnézem hol lehet törölni az egyiket), és véletlen a másikról voltam.
No a mai nap eseményei: lévén a kocsi a gyárból nm hozott már haza, egyféle szakembergárda van kéznél..azaz lett volna, ünnep lévén a megbízhatóbbak nm voltak, akik voltak annak nm adom a kezébe a kék villámot. Sebaj, megbeszéltem a bátyámmal (nagyobb műszaki ember mint én - bár ezt az emberek fele elmondhatja magáról
), ő eljött, szereztünk kiütőt, h majd jól beütjük azt a mocsok pöcköt ami ott tartja a zárat a helyén. Persze, h nm lehet igazán odaférni a műszerfaltól, meg hát egy öntvény blokkban van az egész és félő volt, h az is szétmegy. Végső soron a fúrás segített. Bratyó belefúrt a zárba amennyire lehetett, végül a pöcök is megadta magát, benyomodott és a zár kijött..
..fél centit
Az új betét végén látni seeger-gyűrűt, talán az van megakadva, de nm tudtuk elképzelni, h azt h lehet leszedni arról ami benn van az öntvényben/üregben. De ez a fél centi arra elég volt, h a kormányzár feloldjon. Most kilóg pár kábel a kormány alatt, annak a végén vmi műanyag kerek amibe bele lehet tenni a kulcsot (a pontos nevét nm tudom). Ez így most ideiglenes megoldás mert talán egy csavarhúzóval is elindítható a kocsi, de amíg a szerelők munkába állnak legalább megy a kocsi
Köszönöm az eddigi segítő hozzászólásokat is (az a kódos dolog kicsit késve jött sajna, azonnal meg is néztem a kulcsot, azon nincs kód, talán a záron helyezkedik el?) és fogadjatok meg egy tanácsot: ha már vacakol a zár/kulcs addig cseréljétek amíg lehet. Én ezt az egészet megúsztam volna 4-5 csavar kiszedésével és egy pöcök benyomásával.