Sziasztok!
jelenleg 1480 Km van a verdában (1,4 color 2008. decemberi vásárlás), emlékszem decemberben, amikor még 4-5 fok körüli hőmérsékletek voltak 450 megtett km után gyulladt ki az üzemanyagjelző és azt írta ki, hogy 80 km-re elegendő még az üa. Nosza elmentem tankolni és 33 liter ment bele, magam is csodálkoztam, hogy még 12 liter maradt benne. Most január első felében, amikor is volt jó néhány -12-15 fokos lehűlés 380 km megtett út után gyulladt ki a jelző és ismét 80 km-re elegendőt jelzett, tovább jártam vele és amikor már csak 18 km-re elegendőt jelzett megtankoltam és 37,5 liter ment bele, igaz 3 kattanásig. Így kb. 450 km-t mentem (szinte csak városi közlekedés), ami kb. 8,3 literes átlagfogyasztást jelent. Szerintetek ez jó fogyasztás? Amúgy elég sok gondom volt vele idáig: kormány jobbra húzott - szervizben beállították mert a jobb első kerék jóval határértéken túli volt; recsegett a jobb A oszlop mellett a műszerfal - szerviz megnézte, azt mondták gyárilag nem raktak be normálisan 2 patentot a műszerfalba, 1 napig ott hagytam, de csak az egyik patentot tudták helyre igazítani, mert bontás nélkül nem fértek hozzá. Azt mondták járjak vele így és ha recseg vigyem vissza, de akkor le kell venni a műszerfalat. Alighogy elindultam a szervizből ismét recsegett, gondolkodtam egy hétig, hogy érdemes -e megbontatnom a műszerfalat, de aztán visszavittem. Mai nap hoztam ki, belül oké minden, viszont még mindig ropog a műanyag, igaz sokkal halkabban, de már beletörődök (lehet hogy le sem bontották, csak befújták az illesztéseket, mert silicon nyomokat látok a műszerfalon). Továbbá erős jobbos kanyaroknál valami furcsa zajt hallok (fémes), remélem nem kell ismét szervizbe vinnem. em tudom, hogy a kifutó szériáknál már nagy ívben tojnak az összeszerelés minőségére? Egy ismerősömnek szintén 2 hónapos a fiestája, állandóan szervizbe jár. Kiváncsi lennék a véleményetekre.
Üdv!