Röviden az én történetem.
Felhívtam egy Ford márkakereskedőt anno, mennyibe kerülne, ha simán bevinném az autót és ők átalakítják. Első mondata az volt a szakinak, hogy OK komplett középkonzol csere, mert a gyári magnós és a nem gyári magnós közt különbség van, amihez gyári magnót adtak abba bele sem lehet szerelni keretet.
(Árakra nem emlékszek, nagyságrendileg írom...)
Középkonzol csere 30.000.-
Kelleni fog az ISO csatlakozó. Náluk listaáron - erre emlékszek - 7.990.- volt
Miután középkonzolt cseréltek, jöhet a beépítőkeret (a cserélt középrészbe már belemegy...) 14.990.-
Ehhez számoljak pár óra munkadíjat! Kedvesen összeadta, bármikor mehetek, de készüljek 70.000.- forinttal. És akkor még nincs fej, semmi, csak kialakítva a "lyuk"...
Kedvesen elmosolyodtam, megköszöntem, nagyon gyorsan a telefon letevő gomb után nyúltam. Ez volt 3 éve, feltételezem most sem lenne olcsóbb... (Nagy lehúzás, ne csináld)
Ez után jutottam oda, hogy megcsinálom magam. Igaz, hogy nagyon sok óra ráment...nagyon... leginkább azért, mert nem volt segítség, magamnak kellett kitalálni mit hogy csináljak. Hogy bontsam, hogy építsem. Biztos ismerős az érzés, hogy beülsz, és nagy fejvakarva arra gondolsz, hogy "Úúúúúristen, hogy kellene ehhez egyáltalán hozzákezdeni." Utólag belegondolva sokkal egyszerűbb, mint ahogy az ember gondolja.
Nekem nem volt spéci kulcs, Ford 2500, ugyanez csak kazettás:
http://www.designercars.net/biler/Ford-Fiesta-5443.jpgEzeket máshogy nem nagyon lehet kivenni, mint lebontani körülötte a konzolt.
Igen, igazad van, az Alpine is jó, bár nem ismerem, de a beépítési méretek alapján passzol. Hangzásáról nem tudok semmit sajna...
Szóval nyugodtan vágj bele, ha kell segítek, ne gondolj hatalmas nagy fúrás faragásra, csavarokat kell ki-be tekerni, csatlakozókat összedugni. Nem kell nagy szakértelem, csak egy kis rászánt idő és önbizalom