hi EZT IS FOCUS KLUBBON TALÁLTAM ' Nem igaz, hogy itthon nincs, aki normálisan átépít szívómotoros autót turbósra, én két komoly sikereket elért embert is ismerek. Egy kisnyomású turbós beszerelés fém csövezéssel, normális intercoolerrel, optimalizált programmal megvan kb. 400e-ből, gyári dugókkal és hajtókarokkal, emiatt 0.35-0.5 baron. Ugyanez kovácsolt alu dugókkal, kisebb kompresszióval és normális hajtókarokkal 700e-től 1m-ig terjed, nyomásban ki tudja meddig.
www.dcstuning.huwww.bartosmotorsport.huAz utóbbi úriember tuningolta a Saxo VTS-em, és a Punto HGT-m is. Ez utóbbi a gyári 130 lóerőből 4-2-1-es SuperSprint rendszerrel, Szuromi tengelyekkel, Whistler hengerfejjel és Weber állítható üa. nyomásszabályozóval jól beállítva 163le-t tudott. (ezzel lettem pl. a Hungaroringen kategória második) " ÉS EZT IS " 0.4bar nyomást a széria zetec motor is elbír és elég szép plussz lóerőket ad " NA MEG VOLT MÉG EGY ÉRDEKESSÉG DE AZT MOST NEM TALÁLOM
AZ A KOMPRESSZOR TÖLTÖNYOMÁSÁRÓL SZÓLT. NA AZ A LÉNYEG JÁRT-E MÁR VALAKI A DCS-nél ? KIVÁNCSI VAGYOK HOGY 400e-ért MIT HOZÁNAK KI A 1.6-os ZETEC-ből