csak egy picirit had szóljak hozzá a hallottakhoz
a kopogás - kinyomott kuplungnál nincs - "normális" a váltó adottságaiból ered és a nyelestengely vibrálása okozza - hallható még pl 1,2 fokozatban alpjáraton gurulva , hogy erőssebben "üt" az 1.8 as connect ek rendesen zakatolnak 60-70e km rel
a suzuki nem csinálja?? lehet hogy aki bele rakta a nyelestengelycsapágyakat véletlenül műanyagból csinálta
)))))))))
"majdnem" minden elsőkerekes autó zakatól ha megfigyelitek.
hátramenek - olajcserével enyhül- magasabb alapjárat kicsi váltó közeg és a benne lévő olaj sűrű ami egy számítógépekkel megmunkált fogaskeréknél problémás lehet.
vagy szintén még a tárcsa is okozhatja, - nem válik le a szerkezetről rendesen- picit súrlódik és ugye egy álló fogaskereket nehéz összekapcsolni egy forgóval
egy két kuplungolás segíthet
)
vissza a kattogáshoz: már a jó öreg fiat regatták és ritmók is csinálták többek között. - dizelnél még erőssebb a motor "kemény járása miatt"
természetesen az itt leírtak akkor érvényesek ha a zajokat NEM kíséri lemezsúrlódás füstölés szikrázás netán robbanás stb stb
))))) vicc volt.
minden esetben hallani kell de 99% ban normális jelenségek. én még soha nem láttam darabokra tört nyeles tengelyt - bár tudom hogy volt már ilyen. ezzel azt akarom mondani hogy nem jellemző a probléma rosszabbodása
üdvözlet!