Két dolog is lehet. A fent említett csúszós kuplung, és a kettős tömegű lendkerék. tudni illik az 1.4tdci-t gyártották kettős tömegűvel. Amúgy ez a ritkább.
KT előnye: nincs a váltások között megtorpanás. Nyomatékosabb,és dinamikusabb járás.
KT hátránya: Minden kuplungcsere, és nem rendeltetés szerű használat után CSERE!!!
Három dolgot tehetsz:
1: Veszel egy új kettős tömegűt.(nem ajánlom mert HORROR)
2: veszel egy bontott KT-t. (ez egy picit olcsóbb de mi a garancia hogy ez tovább bírja)
3: veszel egy olyan bontott lendkereket ami....
Amikor a gyár rájött hogy a kettős tömegű lendkerék egy rakás foss. Módosították a gyártást, és kiadtak egy olyan szériát amelyikbe egy olyan lendkereket szereltek amelyik szakasztott mása a KT-nek (súly, átmérő, kinézet).
Remélem nem írtam nagyon zagyván?!
Üdv Kob!!!