Hello Ákos!
mellékesen mielött még elmennél adagolóshoz, mondok 1 konkrét példát.
nekem is volt olyan hogy bejöttek ezek a nagy hidegek nem is sokkal többet falt a járgány.
szerelöm állított az elötöltésen hogy könnyebben induljon a Fifike. 200km-re tankoltam 17 liter gazolajat . ugy hogy kupakig volt a tank .
kicsit kiakadtam hogy mi a faxom van többet eszik mint az 1.4-s astrám. bmi érdekes volt másik kuton kezdtem el tankolni és érdekes módon kevesebbet eszik:D tehát nem biztos hogy a kocsival van a gáz.
mondjuk érdemes elvinni adagolóshoz ,de várd meg kicsit enyhébb idő lessz mert ugyebár addig míg nem éri el az üzemi hőfokot addig többet fal.
Amúgy meg jó tmát hoztál fel a szervóval kapcs.ban mert engem is érdekelne hogy lehet beleaprikálni a gépezetbe.
mert 1et tudok már hogy ez a kis járgány töllem a bontóba fog menni annyira a szívemhez nőtt.
meg az se jó ha nagyon öregurasan jársz vele mert akkor ellustul néha meg kell kenni a száját az kell a diesel-nek
nem azt mondom hogy üveghangig csapasd neki hanem kimész pályára azt tolod neki:
nyáron tapasztalat: budapest-fonyód-budapest+egyéb kolbászolás fonyódon 350km-re tankoltam 15 litert
és ugy hogy pályán 130 alatt nem mentem 4 személyel kupakig pakolva.