Vákuumcsöveknél vagy a szívó oldalon Tudtatok volna ezzel a módszerrel falsot keresni, üzemanyag vezetékeknél szvsz nem működik ez a féktisztító fujkálós dolog.
Ha már egyszer beindult nem szed annyi levegőt, hogy az igazán gondot okozzon. Éjszaka vagy hosszú állás alatt viszont szépen visszaengedi a tank felé a gázolajat.
Azt a résolajcsöves trükköt én még megpróbálnám. Ha kiderül, hogy az okozza a bajt, az "csak" 7000 Ft körül van. Vagy ha kapsz hozzá megfelelő méretű gázolajálló kis O gyűrűket akkor fillérekből megoldódhat.
Ha viszont a kézi pumpánál enged vissza (mint a hasonló motorok 90%-ánál) akkor viszont csak az említett "drága" alkatrész lehet megoldás vagy házilag "tákolni" egy hasonló vezetékrendszert univerzális üzemanyagcsövekből ill. pumpából megtartva a visszafolyó ág gyűjtőjét a hőmérséklet szenzorra együtt (bár én általában ragaszkodom a gyári megoldásokhoz).
Ennél többet látatlanba interneten keresztül nem tusok segíteni. A Gyurcsók féle távgyógyításban sem hiszek..
Ha sehogy sem boldogultok csak a szerelő marad.
Csak olyanhoz vidd aki ért a common rail rendszerekhez (bár egy levegősödést minden szerelőnek illene elhárítani) mert ha komolyabb a gond sokat spórolhatsz ezzel, nem kell Próbaképpen a fél autót kicserélni csak a valóban hibás alkatrészt..
Sok sikert. Ha megoldódott vagy csak valami előrelépés van szívesen olvasom (olvassuk) itt.