Hát ez az, hogy nem tudja... Ha tudná, akkor hozzáállítaná a keveréket és a gyújtást. Ezt lenne hivatott elvégezni az a beszerelhető kütyü. A sport változatról egyébként azt írják, 10-15% teljesítménynövekedést eredményez (a már eleve sportautóban!). Kár, hogy ez is olyan, mint az isten: mindenki hallott már róla, de még senki se látta...
Az etanollal egyébként eddig is elketyegett a gép, de főleg hosszabb távra volt jó. Autópályán oké, városban közlekedni vele az halál: a kisebb nyomaték miatt egyfolytában pörgetni kellett, az emelkedőn való elindulást meg el lehet felejteni, csak a kuplungtárcsát nyírja ki vele az ember. Bár meg kell jegyeznem, hogy az én gépemben már elég kicsi lehetett a kompresszió, voltak vele gondok hidegen.
Az internet persze tele van a házi buher-átalakításokkal (pl.: tömködjünk szivacsot a levegőszűrőbe, mert ha nem kap levegőt, dúsabb lesz a keverék), de a magam részéről ilyenekkel nem kísérletezek. Már csak azért sem, mert tényleg csak az a megoldás, ha a rendszer magát szabályozza. Az autópályákon pl. sehol sincs E85, most akkor tankoláskor másszak be a motorháztető alá 1 csavarhúzóval??? Hülyeség. Akkor már inkább használom továbbra is felesben a 95-össel, az is 1500 Ft tankolásonként. Egyébként ma már minden benzin tartalmaz - ha jól tudom - 2% bioetanolt, és az arányt folyamatosan növelik 5%-ra. Tehát nyilván hülyeség, hogy az alkohol károsítja a motort.