Rendben, megpróbálom. A gond az vele, hogy a szerelőnél van teljesen szétkapva, szóval én nem tudom, mit hogy kell rajta mérjek. Az, hogy hol van a váll a hengerben sem szempont, mert minden csapágy, dugó cserélve lesz, fúrás, főtengely-köszörülés, tehát a méretek változhatnak valamennyit. Nem akarok amúgy sem sokat leszedni belőle, 0,5-1 mm-re gondoltam. És csak azért kérdezgetem ennyire, mert szeretnék biztosra menni, ha sok az 1mm, akkor meg tudom kicsit zsebeltetni a dugót, azt is megcsinálnák ingyen.De ha senki sem mérte még közületek, akkor ennyi, előveszem a tolómérőt...
Etanollal akarom majd használni, az bírja a kompressziót, viszont a kisebb teljesítményt lehetne így kompenzálni valamennyire.
Mindenesetre nagyon köszönöm a hozzászólásotokat!