Szia
engem is érdekelt a téma, de már letettem róla mert amíg nem versenypályán használom megteszi, így csak 1x sikerült nem megállnom intenzív használat után.
amire jutottam: az st-ben hátul tárcsa van, a legtisztább lenne ilyeneket venni bele. nem tudom mit kéne még cserélni + mindenki kitalálhatja h egy ilyen egyedi igényért mennyit számolnának fel a kereskedésben
asszem az első 268-as hűtött mindegyiken, a hátsó pedig 262(??)-es sima tárcsa st-n. h az első egyezik-e nemtom viszont ebay-on találtam jó árban nagyobb teljesítményű bordázott tárcsákat 15e ft körül újonann, meg versenybetéteket, szval asszem szériaárban vannak, csak nyilván kevesebb ideig bírják.
keresgéltem még átalakítót hátra, 100-150 e ft körül mozognak kompletten mindenestül, fék, tárcsa stb, csak az a baj h össz mk1-3-ig találtam. ha ezermester vagy lehet h megoldható.
szóval.... nem könnyű a téma de inkább nehéz.