Roxin,
hát sokat, bár nem tudok pontos adattal szolgálni, mert a szelepfedelet rögzítő 4 csavar alatti gumialátétek mellett folyik (ezt most vettem észre), meleg motornál érezhető az olajnak a szaga is, ezért kezdtem el gyanakodni. Szfedéltömítés már lett cserélve, el nem tudtam képzelni, h honnan jön a szag és az olaj. A műanyag szelepfedél takarót rögzítő 4 csavarnál láttam először a párát, majd mikor ezt levettem, s láttam, hogy alatta bizony áll a gyertyáknál az olaj. De a hatalmas olajfogyasztásra ez sem magyarázat, igazából az a tény, hogy nagyobb fordulaton tartós pörgetésnél füstöl, az olajlehúzókra ad gyanakvást.
A 4 gumialátétet lehet egyébként kapni?
Kedvezménnyel egyébként "csak" egy gyűrűzés nem kerül 150be. (ha nem kell fúrni, csak egyszerűen fűzni, gyűrűket és hajtókarcsapágyakat, hfejtömítést cserélni (szimmeringeket már cseréltem, azt nem tudom, hogy az zetecnél fel lehet-e újra használni a szelepfedéltömítést (ha már egyszer le volt véve) ha igen, abból nem kell újat venni. Gyertyáim, szíjaim, vezérlésem (feszítői is!) mind újak. Aztán miután ez mind meglett jött a feketeleves...Az olajfogyasztás...