ki ahogy érzi, de elhihetitek, hogy bizony kell neki. amúgy sorozatgyártásról beszélünk, összerakják, beindítják, járatják pár percet, hogy rendben működik-e, megtörténnek a tesztek rajta, és leállítják. utána kerül bele a kocsiba. De higyjétek el hogy keletkezik ott fémforgács, még ha csak minimális mennyiségű is, és alig észrevehető. Tényleg nem esztergapad, de gondolj azért bele ott van súrlódás, ennek a csökkentésére van az olaj a motorban, tény hogy szinte nullára csökkenti, de azért van súrlódás, ha nem lenne nem kopnának el a motorok egy idő után. Egy ilyen 2500-as szerviznél, ezt az élettartamot tudod növelni. Tény hogy lassan affelé megy el az autógyártás hogy 3-4 évnél tovább ne működjön egy autó, és akkor tényleg tökmind1, de ha hosszútávra tervez az ember akkor igenis számít.
arra hogy nem zsiguli... hát hogy is mondjam, a zsiguliba beleönthetnéd a fiestából leengedett olajat akkor se lenne túl nagy baja... az a motor amit kibír az kemény... volt zsigulim nem is olyan régen és az amit kapott az kemény volt, és semmi baja nem volt az alatt a 6 év alatt amíg megvolt.