március 9.
Nekem amikor ilyen izé bütyköltem, fél literes üdít?süvegb?l volt, sziloplaszttal tömítve, fél deci trutyit fogott fel..
Megszerváltam Cromaxtól ma a gyertyáimat, meg új légsz?r?t, most ezekben van minden bizalmam, megyek ki, kipróbálom. Smiley
A gyertyáim full feketék voltak, a középs? két hengeren volt bennük barna rész.. Az új légsz?r? kb másfélszer olyan magas, mint a régi volt.
Nah mentem egy kört, most 1mm-es hézaggal sem rángat, most megnézzük mennyivel fog kevesebbet enni..
március . 12.
Vettem WD-40-t, minden csatlakozást átfújtam vele, gyújtáselosztót, mindent, még az alapjárati motort is.
Bevolt dzsuvásodva, teljesen eltömődve a szívócső sarkánál az a kis cső, amire megy a légszűrőháztól egy gumicső, egy T- alakú elosztón keresztül. Kitakarítottam a bejáratot, és összeraktam az egészet, beindítottam, és az alapjáratom az egekbe szökött.. Nem értettem miért, próbálgattam mindent, és a végső megoldás az lett, hogy nem szívhat levegőt az a cső, ami a légszűrőház aljára megy, különben felpörög, de nagyon..
A légszűrőház alján, azt a kis dugaszt, még anno én kifúrtam, mert be volt öntve, és nem értettem, hogy minek megy rá cső, ha be van öntve.. De az itt kapott plussz levegő nem okozta ezt, eddig.. hisz elvolt tömődve a szívócsövön az a kivezetés.. Most nem nyom olyan erős füstöt, nem rángat, nem torpan meg, az alapjárati motor nem kapja folyamatosan azt az utasítást hogy nyomja a gázt mint az állat (emiatt eddig az állítócsavarja ki is volt tekerve teljesen). Valószínűnek tartom, hogy a fogyasztásom is meg fog javulni. Hihetetlen kis dolgokon múlik..
Nem értem viszont, miért megy az a cső a légszűrő aljára, ha gyárilag be van öntve..