Author Topic: Extrém fogyasztás  (Read 47440 times)

mx24bmuszi

  • Guest
Re: Extrém fogyasztás
« Reply #30 on: 2010 March 05, 12:37:25 pm »
Bárdinál néztem én is, téleg nincsen nekik raktáron. Onnan 16 körül szerintem megkapod ha még rendelhető. + egy új hengerfejtömítés, olaj ez-az. 30 és már fut is, talán. Blokkcserébe nem gondolkoztál?

Ja és lesújtottál ;D Nekem alul-vezérelt bogárhoz, kispolákhoz, meg öreg alfához volt csak szerencsém. Máshoz nem.

Az az 1.6 ohv az tényleg strapabíró lehet.

Offline Johnny48

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 46
  • Segített?: +0/-0
Re: Extrém fogyasztás
« Reply #31 on: 2010 March 05, 12:48:04 pm »
Cromaxnál néztem, ott nem találtam, meg még annál a nagyautónál, ott sem láttam.
Jó látni hogy van valahol, 16 körül nem is lenne rossz, Unixnál 25ért már azt talán soknak találom...
Blokkcsere.. hát az papírmunka meg ilyenek.. néztem vannak fent 35-40ekért külföldi papíros komplett fiesták, ha a motorjuk is jó lenne, simán megérné, meg hát ottvan az a sok plussz alkatrész.. Jó persze, odaírják hogy motor jó.. De honnan tudhatnám hogy mennyit fogyaszt? Enyém is jó..... egyébként. XD
Most voltam autóreszelő bácsinál, nem volt otthon, ergo nincs órám.. Később átmegyek megint.

Offline DVZs

  • Adminisztrátor
  • *****
  • Posts: 2064
  • Segített?: +56/-9
Re: Extrém fogyasztás
« Reply #32 on: 2010 March 05, 12:56:37 pm »
Adjál PM-ben egy alvázszámot, utánakérdezek a gyűrűknek.
D.V.Zs.

Offline Johnny48

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 46
  • Segített?: +0/-0
Re: Extrém fogyasztás
« Reply #33 on: 2010 March 05, 15:19:31 pm »
Egy ötlet!
Map szenzorban mondtam a zselés trutyit.. a csövében, amit kitisztítottam, és jobb lett.
Nah, szétszedtem a MAP-ot, nem volt egyszerű, kés, fűrész kellett hozzá, mert belülről műgyantával van kiöntve. Nahmármost, hozzáfértem a cső belső részéhez, ami a szívásmérő részhez van vezetve. Volt benne még abból a trutyiból, és a szívásérző résznél is van belőle.
Kérlek, ha van olyan, aki ért ehhez a részhez, írja meg, hogy ott tök száraznak kell-e lennie, mint ahogy feltételezem, és hogy hogy mér ez a rész.
Ha érdekel a belseje titeket, feltehetek képet!
Mellé egy kérdés, műgyantám nincs, újrakiöntéshez van mondjuk sziloplasztom. Sziloplaszt vezeti-e az áramot?

Offline Dith

  • A mester
  • *****
  • Posts: 455
  • Segített?: +4/-7
Re: Extrém fogyasztás
« Reply #34 on: 2010 March 05, 15:29:05 pm »
Szia!

Ha jól tudom, vagyis ha jól emlékszem arra, amit egyszer tanítottak nekem :laugh:: a sziloplaszt nem kitöltőanyag, lassú a térhálósodása, és van olyan sziloplaszt, ami vegyileg reagálhat más anyaggal... mindemellett levegőbuborék kerülhet kinyomáskor közé, amit aztán kb. esélytelen kibűvölni onnan...
Tehát ha műgyanta volt, akkor műgyanta is legyen ott!!! :D

Amúgy a felvetésed többi részéhez lövésem sincs ;D
Minek nyomni a féket? Csak hamarabb elkopna :)

Offline Johnny48

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 46
  • Segített?: +0/-0
Re: Extrém fogyasztás
« Reply #35 on: 2010 March 05, 15:33:12 pm »
Nem lényeg a légbuborék, ahogy nézem csak azért van hogy benne tartsa a műanyagházban az elektronikát, védje a fémrészeket a párától, meg talán hogy a vákuumnál amit a motor létrehoz benne ne szívjon falsot. Egy kb félcm*félcm-es ezüst színű lapka felületét szívja a szívócső vákuuma. Én ezt nem tudom megállapítani, hogy mi, hogy tud egy felület szívóerőt mérni.. talán hőmérsékletet mérne?, nem tudom, de valószínűleg a zselének nem szabadna ottlennie.
Dith, utánaolvastam, igazából FBS-t használok, ha kell, rétegenként építem fel a szigetelőanyagot, így meg fog kötni. Szerintem a levegőnek közvetlen érintkezésben kell lennie a lapkával.  MAP-ot azért néztem meg, mert túl magas frekvenciájú jelet adott ki. Egy hibalehetőség, ha bejön, egy tapasztalattal több. Most szárad..
« Last Edit: 2010 March 05, 16:26:20 pm by Johnny48 »

Offline harciger

  • A Fiestás
  • *
  • Posts: 249
  • Segített?: +0/-127
Re: Extrém fogyasztás
« Reply #36 on: 2010 March 05, 18:28:06 pm »
Az az érdekes, hogy ez a szenzor ami a légszűrőházban van, az nekem nincs ott, és még a kábele sincs meg, csak a kasztnin van egy csatlakozó üresen.
Ezt nem kellene nekem pótolni? Megvagyok nélküle.
Most értünk haza a kedvesemmel, Füzér váron voltunk kirándulni, 360km tettünk meg 19Liter benzinnel. Azaz 5,27L a fogyasztás. :o ebből legalább 75km a hegymenet, Gönc- Hollóháza-Szlovákia, stb. A 3-as főúton 80-120-as tempó ahogy a forgalom engedte,  És ez nem kamu.. jajj egy flakon SPURI is volt a tankban.  ;D
Tehát ezt a végeredményt kaptam a felújított 1.3iOHV Motortól. Ezentúl senki nem bánthatja a ford OHV motort. Ti ezt elhiszitek? Most akkor a SPURIra volt ennyire érzékeny? Komolyan nem fér a fejemben.
« Last Edit: 2010 March 05, 19:05:50 pm by harciger »
Ha adnak fogadd el. Ha Ăźtnek add vissza!

AniBaba

  • Guest
Re: Extrém fogyasztás
« Reply #37 on: 2010 March 05, 20:08:25 pm »
Hihető az 5,27. Jó állapotban levőnél, értelmesen használva röhejes fogyasztást ki lehet hozni belőle. 6 liter körül közlekedek nyáron városban.

Offline Balage84

  • Ült már fiestában
  • ****
  • Posts: 125
  • Segített?: +3/-1
Re: Extrém fogyasztás
« Reply #38 on: 2010 March 05, 21:28:57 pm »
Amikor nekem sokat fogyasztott a gépem, bementem a szerelőmhöz, mondtam neki mi a helyzet, erre annyit mondott:
-Gyújtsd fel!!!

Offline Johnny48

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 46
  • Segített?: +0/-0
Re: Extrém fogyasztás
« Reply #39 on: 2010 March 05, 21:30:46 pm »
Harciger, melyikre gondolsz? Amikről itt szó esett, gondolom azok közül gondolsz valamelyikre.
A légszűrőházban egy szelep van, ami meleg motornál már a "külső" levegőt engedi a motorba, annak nincs kábele. A beömlő levegő hőmérő talán van olyan tipus aminél a légszűrőházban van, az enyémnél az injektor torkában van. Ha erre gondolsz, az az egyik másik legfontosabb benzin-levegő arányt meghatározó alkatrész, szerintem annak tuti meg kéne lennie. Ha a MAP-ra, az a tűzfalon van, anélkül is működik, de azt hiszem az is fontos. De ha ennyit fogyaszt, ne is törődj vele :D

Balage - Nem szimpi a szerelőd.  ::)

Offline harciger

  • A Fiestás
  • *
  • Posts: 249
  • Segített?: +0/-127
Re: Extrém fogyasztás
« Reply #40 on: 2010 March 06, 06:50:47 am »
Nekem ovál légsz?r?házam van. Nem régiben kísérleteztem az elektrolízissel /hidrogéngenerátor/ Nem csináltam neki biztonsági kapcsolót, leállított motornál is bekapcsolva hagytam s jól megtelít?dött hidrogénnel. Nekem ez viszont eszemben sem volt. Beindítottam és BOMB. Rendeltem másik légsz?r?házat, és akkor lettem figyelmes, hogy abban is volt egy h?érzékel? szenzor. Ha a helyén van akkor a h?t?víz tartály melletti résznél alulról felfelé van csavarozva. De teljes mértékben igazad van nem foglalkozom vele.
Szerintem a fogyasztást az új DENSO lambdának is köszönthetem és az új h?érzékel?nek. Lehet jó párosítás volt. A Spuriról azt hallottam, hogy a kipufogógázból kiszorítja az oxigént és így kevesebbet fog mérni a lambdaszonda. és ez szabályozza a fogyasztást, nem az oktánszám növelés.
Nahát, mit nem tanul az ember? Keresek a neten olyan olcsóbb folyadékot ami az égés során kiszorítja az oxigént és azt is teszek a kocsiba. :laugh:

A gyűrűkhez visszatérve, mikor megfúrattam a motort akkor ajánlottak nekem MAZDA gyűrűsort 35ezerért. De valahogy a tarabusinál maradtam 18000ft volt.olcsó és jó. Késöbb hallottam, hogy a MAZDÁNAK is jók az alkatrészei. De nem bántam meg.
« Last Edit: 2010 March 06, 07:08:37 am by harciger »
Ha adnak fogadd el. Ha Ăźtnek add vissza!

Offline Balage84

  • Ült már fiestában
  • ****
  • Posts: 125
  • Segített?: +3/-1
Re: Extrém fogyasztás
« Reply #41 on: 2010 March 06, 09:25:49 am »
Mahle gyűrűsort(4 db) tudok 17335 Ft-ért az Unix -tól. Made in Germany.
Vagy Szakál Met-ál Kft kb: 7500 Ft-ba került az összes, és azóta szó szerint semmi olajfogyás nincs, tökéletesen működik, mióta benne van haver ment vele 18000 Km-t futárként(hajtva) gond nélkül. Garanciát vállalnak rá, mi is féltünk tőle, de azt mondták ha sz*r, akkor kifizetnek minden költséget.

Offline Johnny48

  • Hallott már a fiestáról
  • **
  • Posts: 46
  • Segített?: +0/-0
Re: Extrém fogyasztás
« Reply #42 on: 2010 March 06, 10:09:24 am »
Na!
Ez jól hangzik!
Sajna az autószerelő haver kölcsönadta valakinek az órát, aki nem igazán hozta vissza már fél éve, és nem is találja. Klassz, sebaj, most kiderül mi van a MAP-pal, most teszem vissza.
Elgondolkodtatott a blokkcserén, nézzem meg mennyi a kartergáz egy kocsiban, ha kevés vagy nincs, akkor ellehet hozni cserélni a blokkot, akár simán megérné.
Még a gyűrűzésen elgondolkozok, ilyen ár mellett teljesen jó lenne, utánanézek majd, köszi Balage!

Offline harciger

  • A Fiestás
  • *
  • Posts: 249
  • Segített?: +0/-127
Re: Extrém fogyasztás
« Reply #43 on: 2010 March 06, 16:33:13 pm »
Szerintem ne a kartelgázt nézd. Az összes OHV motor kartelgázos. A rossz szelepszár szimering miatt is lehet kartelgáz. Emiatt viszont nem kéne egy jó ohv motort ott hagyni. Viszont csak olyan motort vegyél amit az orrod előtt beindítanak. Szerintem elég csak annyit figyelni, hogy nagyon szépen járjon a főtengely. Az egyik ismerősöm autókereskedő, kocsi átvételnél és vásárlásnál mindig ledugta a fejét az olajteknőhöz és onnan hallgatta a motor járását. hidegen, melegen. Eddig még soha nem vett rossz motorral autót.
Ha adnak fogadd el. Ha Ăźtnek add vissza!

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: Extrém fogyasztás
« Reply #44 on: 2010 March 06, 16:36:05 pm »
karteRgáz...