Szeva Virgonc!
Nekem is Mk7esem van, ezért picit bátrabban nyilatkozom az általad feltett kérdésekben.
Hátsó ajtó alatt mit értesz? Csomagtér ajtó, vagy 5ajtós a járgányod és a két hátsó ajtó érdekel?
Ha a csomagtér ajtó a kérdéses, véleményem szerint necces a dolog. Az ablak ugyanis ragasztva van, és annak megbontása, újraragasztása garancia vesztéssel jár (AUTO-FORT).
Ha a két hátsó utasajtóról van szó, akkor az ajtó kárpit legalján, ami már nem látható, van 1-2 csavar. Azokat kiengedi, a Kilincs mögött vakdugót kipattintani, és az ott lévő csavart kiszedni. Ha jól tudom, (nekem 3ajtós van), ki kell szedni a kárpit felső része és az ablak közötti kemény műanyagot, ami megvezeti az ablakot. Ha ez megvan, akkor óvatosan hátulról kezdve le "feszítheted" a kárpitot. A patentok általában megadják magukat, ezért, ha nyöszörgés mentes utazást szeretnél a továbbiakban, javasolt új patent garnítúra beszerzése, felszerelése. Ha a fólát , ami a kárpit mögött van leszeded, mert le kell szedni, akkor óvtósan sérülés nélkül elvégezhető, de utána jobb ragasztóval ragasz vissza. Nem fog senki szólni emiatt. Gondolom tudod, hogy csak meleg helyen ajánlatos elvégezni a munkálatot, mert a hideg műanyagok igencsak tudnak törni. Ha a szervíz törött elemet talál, akkor igencsak szeretik a garancia megvonását alkalmazni.
Sok sikert, jó munkát!
Humanus