Nem akarok okoskodni, de nekem is 1.8D van, és én is gondolkodtam(!) azon, hogy teszek rá egy turbot meg egy coolert. De megérdezve 1-2 hozzáértő szerelőt, elvették a kedvemet azzal, hogy az a gyári sima szivo diesel blokk nem arra van kitalálva, nem arra van méretezve, hogy te arra turbot tegyél. Gyengék hozzá az alkatrészek, egyszerüen nem arra való. Viszont amit megtehetsz ha akarsz egy kis erőt a vasba, hogy elmész egy frankó adagolóshoz aki beállítja neked az értékeket úgy, hogy menjen is a géped, jól is induljon, és ne fogyasszon sokat. Plusz kihajíthatod alóla a katalizátort, az is jelent minimálisat. Nekem ezzel a 2 dologgal érezhető a változás, csodát persze nem kell várni.
Vagy a másik megoldás, amit a többiek is mondanak, hogy venni kell egy 1.8Td vagy Tdi motort, escortbol vagy mondeobol. Engem csak az az egy dolog tart vissza attól, hogy egy gyárilag 90lovas motort vegyek kompletten, hogy nem tudom kipróbálni, mert ugye egy kiszerelt motorral nem lehet csak úgy önmagában menni
Szoval ha találok egy ilyen motort, lecsapok rá és beleteszem a mostani helyére.
Vagy a végső megoldás, hogy hozok egyet németországból, egy jó állapotút, escortot vagy mondeot, a motort váltót féket kiveszem, a többit úgy ahogy van, eladom egyben. Csak vevőt kell találni egy motor nélküli kasznira