Én múltkor hallottam, hogy OHV-ba 15w40 dukál.
Bár én is 10w40-et rakok bele (gm vagy castrol) - a téli hideg miatt, hogy reggel ne legyen olyan dermedt, gyorsabban megjöjjön rendesen az olajnyomás.
15000km vagy 1 év után le kéne cserélni, sz?r?vel együtt.
A 96-os autót, hacsak nem 50.000 km van benne, szerintem ne 15.000-ként cseréljen olajat, hanem inkább 10.000 (én finnyás vagyok, és 8-9000 körül már cserélem, de ez saját hülyeségem - nekem is 96). Nem akkora tétel, hogy ne bírja ki az ember kb. 4 havonta.
vegyél olajat utántöltésre/cserére, így nem kell megvenned méregdrágán a kúton az olajat.
Pontosan így van. Én is mindig hordok magammal olajat (lityis kiszerelés), deszt.víz, fagyálló. Elfér. Öregautó. Egyébként kb. 2000 km-enként ellenőrzöm az olajfogyást, nekem nem eszi, csak minimálisan - jól tudom, hogy 1000 km-en 0,5-1 dl még normálisnak számít?
<kukac>Roxin : Mikor beletette a kutas a 10w40est akkor gyak. csont üres volt már.
Üzemmeleg autóval álltál be a kútra, és úgy nézték meg az olajszintet? :O Az olaj nagy része a karterfalán van, meg csöpög le a hengerből, a nívóval nem sokat tudsz mérni olyankor.
Nekem egy kutas kitalálta, hogy kevés a hűtőfolyadékom, és töltene bele. Aztán mondtam neki, hogy most jöttem 180 km-et autópályán, ha letekeri a túlnyomósapkáját én tuti nem viszem kórházba, és itt fog visongani szétégett arccal. Úgyhogy nem tekerte
Na nem offolok.