De ez se egészséges teljesen és nem ez a legjobb (bár a legegyszer?bb és ha megfelel?en csinálod, nem okoz számmottev? károsodást semmiben).
Dermedésre: üa el?melegít?, korszer?bb dízelekben már mindben van.
porlasztócsúcsra: ha takarítani kell: vedd ki, áztatsd be benzinbe majd gázolajba, fújd át leveg?vel és ha kitisztult rakd vissza.
csak idézném magam.
KAT: Ja igen, mikortól is? 94 után leghamarabb, szal max az utsó 1- 1.5 év lehet katalizátoros. előtte nem volt benne. ezt felejtettem el:)
És igen, ha egyszer megcsinálod ettől még nem fog tönkremenni, de azt se felejtsük el hogy ez az olajozás a problémát nem szünteti meg csak "tünetileg kezeli" attól még nem lesz jobb a kocsi, max szebb lesz a hangja.
A csak városi használatban tényleg telerakódhat korommal HA nagyon alacsony fordulaton használja valaki (főleg dízelbe). Ezért kell néha kikormolni minden autót. Sajna ezt az olajjal nem lehet megtenni. Mivel a 2T olaj is ugyanúgy motorolaj mint a többi, nem fog teljesen soha elégni, max jobban kicsit mint a 4 üteműbe való társai. Érdemes csak megnézni a trabik kipuffogóját, mennyi olajmaradék rakódott le rá az idők alatt, na az rakódik le a katalizátorban, a tized mm-es lukaknál. Kis mennyiségű olajból csak kis mennyiség kerül oda ez tény. de az a kicsi is el tudja tömíteni egy részét, ami hatásfok és teljesítményvesztéshez vezet. És még lehetne ezeket sorolni.
Az olajat akkor is nehezebben szívja fel a szivattyú
és nem tud teljesen elkeveredni a tankod alján is ottmarad egy része, és még lehetne sorolni. Egyszer nézz meg egy olyan autót amit így kezeltek, mikor a motort szétborítják, és nézz meg egy olyant amin rendesen kitakarították a motoron kívül a koszos alkatrészeket, amiket meg kellett cserélni.
Ez kábé olyan mint az olajadalékok, amiket lehet venni, hogy így csendesebb lesz tőle, meg kopottságcsökkentő adalék, ami MŰKÖDIK. De csak egy ideig, továbbra is kopott lesz a motor, továbbra is kopik, csak tünetileg kezeli, és a szerviz utána sokkal drágább lesz, mert amíg kipucolod azt a blokkot mielőtt elküldöd gépműhelybe rendberakni, addig megőszülsz... az olaj ennél lightosabb, de mikor az olaj megég, marad mindig olajsár. na azt is élmény kitakarítani a motorból... szal nekem a véleményem az hogy NE, még akkor se ha tünetileg az adott problémára tényleg hatásos és jó. Hosszú távon mindenképpen problémás szerintM.