ha már vitatkozol velem akkor olvasd el a hozzászólásom második felét. Sajnos a szervizesnek igaza van, tényleg csendesebben fog tőle járni valószínű ha nem csendesen jár. de nézzük csak meg hogy mit is csinálsz a motorral ha belekevered ezt az olajat?
első körben ez a téma mk6-7 részlegben van, tehát nyugodtan feltételezhetjük hogy 1.4, 1.6 tdci-kről beszélünk. mindegyik katalizátoros, az olaj égetésekor olyan anyagok is bekerülnek a kipuff gázba amik a gázolaj égetésekor nem keletkeznek, és a katalizátor felületére lerakódva, a katalizátor hatásfokát csökkentik, majd a katalizátort tönkreteszik. Eleve egy drága hibát okozol csak ezzel.
ezekről a TDCI-kről tudni kell hogy nem Ford fejlesztés. ne várjunk tőlük csodákat. mielőtt ilyen tanácsokat ad bárki kicsit nézzen már utána a dolgoknak, mert lehet hogy egy hibát eltakarsz ezzel viszont cserébe dobhatod ki a katalizátorodat. továbbá a környezetet elég rendesen szennyezed vele mikor olajat égetsz...
szal csak ismételni tudom magamat, inkább át kell nézni a motort, és ami sz*r benne azt kicserélni (ezekben az autókban már nem nagyon lehet semmit javítani, csak cserélni), és akkor meg fog szűnni a hiba. nem szabad trükközni ilyenekkel mert csak nagyobb bajt csinálsz vele mint amit nyersz rajta...
jah a szervizesre visszatérve, ha én ott dolgoznék egy márkaképviselet szervizében, és jönne egy autó aminek a hangját finomítani kell mert eladásra megy én is beleraknám. aztán majd felhangosodik újra idővel, de addigra már megvette az új tulaj. de attól még a motornak nem tesz jót egy ilyen nem egészséges.