Author Topic: 1.8 xr2i 16v  (Read 33867 times)

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: 1.8 xr2i 16v
« Reply #15 on: 2010 February 21, 14:26:33 pm »
már ha fagyálló volt benne és nem víz

Offline Roxin

  • A mester
  • *****
  • Posts: 435
  • Segített?: +6/-1
Re: 1.8 xr2i 16v
« Reply #16 on: 2010 February 22, 21:22:44 pm »
Fejlemények:Úgy néz ki,h nem hengerfejes,csak levegős a rendszer elvileg.A vízcsövek meleg motornál kemények a tágulási tartályon távozik a víz.Nem tudna valaki segíteni hogyan kell lelégteleníteni  a rendszert???most fel van töltve vízzel de nem légteleníti magát,hallottam olyat,h álljak orral egy emelkedőre és járassam a motort,meg olyat is,h a hűtőből jövő vastag cső(felső) jobb oldalt belecsatlakozik a motorba azon van egy hőjelző v mi arról lehúzom a csatit és kitekerem(kb24 -es kulccsal)és ott fog távozni a levegő,amikor szintbe van a víz akkor kell vissza tekernem az érzékelőt!Valakinek ötlet tapasztalat???

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: 1.8 xr2i 16v
« Reply #17 on: 2010 February 22, 21:30:13 pm »
feltöltöd fagyállóval, nyitva hagyod a sapkáját, beindítod, járatod, amint bemelegedett, a levegő távozik, rátöltesz egy kicsit, és jóó lesz. :)

RyAn

  • Guest
Re: 1.8 xr2i 16v
« Reply #18 on: 2010 February 22, 21:38:48 pm »
csak várd meg míg kinyit a termosztát  ;)

mx24bmuszi

  • Guest
Re: 1.8 xr2i 16v
« Reply #19 on: 2010 February 22, 21:39:08 pm »
És a tartályon található min-max a meleg folyadéknál értendő(ha jól tudom). Ha hidegen öntöd fel maxra nem marad hely tágulni. És a vizet ezek a kocsik már nem nagyon szeretik.

Offline Roxin

  • A mester
  • *****
  • Posts: 435
  • Segített?: +6/-1
Re: 1.8 xr2i 16v
« Reply #20 on: 2010 February 22, 21:39:39 pm »
Ez egyszerűnek hangzik! :) De hidd el én is ezt csináltam és azt hittem jó lesz de nem! >:( Már nagyon pipa vagyok,egyszerűen nemtudom mi a fax van vele, elvileg önmagától lelégteleníti magát nem???

Offline szabyk

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 329
  • Segített?: +18/-0
    • szabyk blog
Re: 1.8 xr2i 16v
« Reply #21 on: 2010 February 22, 21:47:29 pm »
hengerfejes az...
ha nincsen látható nyom akkor is....


Offline Vadika

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1317
  • Segített?: +49/-4
Re: 1.8 xr2i 16v
« Reply #22 on: 2010 February 22, 21:49:11 pm »
Nekem annó az mk1-m a vízpumpánál engedte el a vizet ;)
Mindenkinek Fiestát :D 
Vagy Zum Zum   :D

- Ki az abszolút irigy?
- ???
- Aki azért nem kefél, hogy a másik ne élvezzen

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: 1.8 xr2i 16v
« Reply #23 on: 2010 February 22, 21:49:17 pm »
termod nem nyitott még valsz mikor leállítottad.
mx24bmuszi: egész pontosan melegen ne menjen a min alá, és hidegen se menjen a max fölé.

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: 1.8 xr2i 16v
« Reply #24 on: 2010 February 22, 21:51:05 pm »
hengerfejes az...
ha nincsen látható nyom akkor is....



ezt fejtsd ki pls hogy miért, mert a semmibe nem tűnik el. legalább a kipun távoznia kéne a víznek, és annak meg van nyoma... mint sok gőz a kipuból.

Offline Roxin

  • A mester
  • *****
  • Posts: 435
  • Segített?: +6/-1
Re: 1.8 xr2i 16v
« Reply #25 on: 2010 February 22, 21:51:20 pm »
De Qurva jó! :( a kipuffon távozik mi?!! :-\ Nem tudjátok mennyibe fáj a javítása kb??Ez most nagyon hiányzott!!! >:(

mx24bmuszi

  • Guest
Re: 1.8 xr2i 16v
« Reply #26 on: 2010 February 22, 21:57:20 pm »
Akkor nem jól emlékszem arra, hogy melegen ne menjen max. fölé?

Offline Roxin

  • A mester
  • *****
  • Posts: 435
  • Segített?: +6/-1
Re: 1.8 xr2i 16v
« Reply #27 on: 2010 February 22, 22:02:27 pm »
nekem melegen kinyomja a vizet!hidegen meg kicsivel max alatt van.

mx24bmuszi

  • Guest
Re: 1.8 xr2i 16v
« Reply #28 on: 2010 February 22, 22:28:23 pm »
Ford javítási könyv:
"Ellenőrizzük a hűtőfolyadék szintjét, amelyet ha szükséges,
pótoljunk. A folyadéknak üzemmeleg motor esetén a
MAX jelig, hideg motor esetén a MAX és MIN jel között kell
lennie."

Üzemmeleg motornál ne legyen max felett. Ha hidegen kicsivel max alatt van akkor melegen hol? Nemrég egyik haver panaszkodott arra hogy fogy a vize. Hidegen mindig felöntötte maxra és pár nap alatt lement hidegen a min közelébe.
Próbáld ki hogy miután leáll a hűtő előtt a ventid leszívod maxig és egy pár napot figyeld hogy melegen marad-e a vízszint.


Offline szabyk

  • Megszállott fiestás
  • ***
  • Posts: 329
  • Segített?: +18/-0
    • szabyk blog
Re: 1.8 xr2i 16v
« Reply #29 on: 2010 February 23, 05:51:16 am »
Quote
ezt fejtsd ki pls hogy miért, mert a semmibe nem tűnik el. legalább a kipun távoznia kéne a víznek, és annak meg van nyoma... mint sok gőz a kipuból.

általában az történik,hogy az égéstérből az égés során gázok mennek a víztérbe,de csak melegen és bizonyos terhelés felett...ha hideg akkor nem...(hőtágulás,nem megfelelő tömítés állapot..)mikor megállítod akkor meg bezáródik a "rés" terheletlen állapotban...így az égéstérbe nem megy vissza a víz...volt nálam olyan autó(többek között a piroska ami most az enyém) aminél még a vizet sem nyomta ki...nem is fogyott,de a rendszer bizonyos idő elteltével mindig levegős volt....és kemények voltak a csövek.....

röviden ennyi