Hegesztett mindenhol, én + egy profi hegesztő srác csináltuk, ő már csövezett A csoportos Astrát, amivel Rally 1-ben mentek, meg pár kocsit. A cső olcsó volt, kb. 14.000 ft volt (Dunaferr), a hegesztő srác haveri alapon egy 10-est kért, a helyet béreltük, az volt 5.000, meg csőhajlítót kellett bérelnem, az volt 2.000 ft.
Én is végig ott voltam, vágtam, hajlítottam, 3 és fél munkanap volt, tehát olyan 30 óra. Mérés, próba, vágás, hajlítás, csiszolás, szóval el lehet vele játszani... De festeni sem volt egyszerű, spray-vel fújtam, ráment 7 doboz, meg tiszta por lett minden. Azért van benne néhány fekete cső, hogy ne legyen olyan "feltűnő" messziről, hogy cső van benne, a fehér szín nagyon világít. Meg mostanában az A oszlopnál lévő csövek a WRC kocsikban is feketék, nem zavarja annyira a sofőrt gondolom.
[a csatolmány törölve]