Tűzfalon fent : vákumcső megy bele, plusz egy csatlakozó, kis fekete kocka, alapjáratot szabályoz. Most cseréltem egyet a sajátomon, felraktam egy bontottat, alig akart beindulni a motor, alapjárat sem volt. Vissza a régi, így jó. Ha lyukas egy vákumcső, amiatt is lehet gáz.
Nálam az volt a probléma (1,1i), hogy 90-nél többet nem ment, meg nagyon gyenge volt, ne pörgött 3.500 fölé. Összes csatlakozó a motoron le, WD-40, ugyanúgy semmi.
Aztán komplett kipufogó le. Katalizátor kimosás, nem volt utána eldugulva. Kipuff vissza, kifúj megint a tűzkarikánál. Le az egész. Mint kiderült, a középső dob volt eldugulva, az fogta le az egészet. Bosal dob volt, nem látszott semmi rajta, nem volt kirohadva, de szétment benne az üveggyapot, vagy a szigetelőanyag amit beraknak, a motort meg lefogta.
Nem indul, leáll : 1.6i XR2i-n volt ilyenem, már idegbajt kaptam. A motorblokkon elől van egy csatlakozó, felsőholtpont jeladó. Koszos volt a csatlakozó, WD-40, azóta semmi baja.