lacikaf, ime a
Hengerfejesség definiciója. Ha az a tömítés szétég, akkor vagy szivárog a víz (kérdés, hogy álló helyzetben is fogy-e a víz vagy csak menet közben?) vagy keveredik a vízkör az olajjal, stb. Tünetei lehetnek például eldurranó vízcsövek. Hengerfej leszedése, nyomáspróba, síkbahúzás, tömítéscsere, esetleg vízpumpa -> 100e alatt ezt ne számold.
De hogy legyen pár ösztönző érv, íme az esetleges következmények:
-> kenés/hűtés elégtelensége folytán dugattyúk megszorulása a hengerfejben -> megszoruláskor esetleg a hajtókar "kinéz" a blokk oldalán... Ilyenkor kuka az egész...
Szóval sztem járjuk körbe, hogy:
- álló helyzetben is folyik a víz? van alatta csepp/tócsa?
- ha csak menet közben folyik, akkor csak fűtéskor?
Többit majd válasz után, meg lehet más is beleszól majd (remélem
), meg majd sztem nyitok külön topikot neked erről...