Author Topic: mk3 vs mk4  (Read 16744 times)

Offline Devla

  • Fiesta rajongó
  • **
  • Posts: 255
  • Segített?: +8/-0
Re: mk3 vs mk4
« Reply #15 on: 2009 September 08, 19:28:48 pm »
http://www.hasznaltauto.hu/2536617_ford_fiesta_1997

http://www.hasznaltauto.hu/3232173_ford_fiesta_2000

ha nem szeretnél sokat költeni. sztem ezek tökéletesek. a kinyomocsapágy cserémen kivül szinte semmit nem kellett rá költeni. és megvan fél éve. első autom. nekem bejött.

ja meg persze + 45e a vezérmüszij csere. használtauto vásárlás esetén mindenképp érdemes. hacsak el nem mondjá mikor volt cserélve utoljára

Offline bull84

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1241
  • Segített?: +42/-0
Re: mk3 vs mk4
« Reply #16 on: 2009 September 08, 19:45:16 pm »
Én a zetecet venném, nekem bejöt

AniBaba

  • Guest
Re: mk3 vs mk4
« Reply #17 on: 2009 September 08, 20:57:11 pm »
Az Mk5 TGK.

Offline Devla

  • Fiesta rajongó
  • **
  • Posts: 255
  • Segített?: +8/-0
Re: mk3 vs mk4
« Reply #18 on: 2009 September 08, 21:53:26 pm »
igaz. marad az mk4  ;D

Offline Vadika

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1317
  • Segített?: +49/-4
Re: mk3 vs mk4
« Reply #19 on: 2009 September 08, 22:54:48 pm »
Mindenkinek Fiestát :D 
Vagy Zum Zum   :D

- Ki az abszolút irigy?
- ???
- Aki azért nem kefél, hogy a másik ne élvezzen

TomeeFiesta

  • Guest
Re: mk3 vs mk4
« Reply #20 on: 2009 September 09, 05:34:48 am »
hm.... ha jobban megnézed vadika annak az mk4nek a popsiját az egyik képen hatalmas a hézag hátúl a másikon meg norm. méretű a hézag

Offline Devla

  • Fiesta rajongó
  • **
  • Posts: 255
  • Segített?: +8/-0
Re: mk3 vs mk4
« Reply #21 on: 2009 September 09, 08:31:49 am »
az cksa a képeken van ugy. ha jobban megnézed az orránál is ugyanez van.

Offline bull84

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1241
  • Segített?: +42/-0
Re: mk3 vs mk4
« Reply #22 on: 2009 September 09, 18:32:09 pm »
A hátulja tuti törve volt de egész szépen rendbe lett hozva a képek alapján! Az elején van két gumibak amin lehet állíttani és máris lejjebb megy a motorháztető :notworthy:

Offline sUdYe

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 2978
  • Segített?: +68/-13
  • Ford fanaticccc! Cabrio őrült :D PDF
Re: mk3 vs mk4
« Reply #23 on: 2009 September 10, 01:13:32 am »
ha a zöld mk4-ről van szó azt miből veszitek h törve volt? én nem látok a képen semmi rá utaló nyomot. teljesen jól áll rajta minden, sőt még a GYÁRI dísztárcsák (ezzel adták ki 97-ben a kis fordokat) is eredetiek és sértetlenek. jó vételnek tűnik.

Offline bull84

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1241
  • Segített?: +42/-0
Re: mk3 vs mk4
« Reply #24 on: 2009 September 10, 08:08:31 am »
Hátúl nem párhuzamos az ív a lámpa meg a csomagtartóajtó között! Az enyém is ilyen és törve volt. Aztán az is lehet hogy csak be kéne állítani. :) Élőben jobb véleményt lehetne mondani!

AniBaba

  • Guest
Re: mk3 vs mk4
« Reply #25 on: 2009 September 10, 08:45:50 am »
Tényleg furcsán áll, de nem biztos, hogy törve volt.
De sajnos nem zárja ki semmi.

El kell menni, meg kell nézni. Fotó alapján senki nem vesz használtautót :D

Offline Xerxes

  • Xerxes, A Tiszteletbeli
  • *****
  • Posts: 327
  • Segített?: +8/-1
Re: mk3 vs mk4
« Reply #26 on: 2009 September 10, 09:32:30 am »
Kár hogy vizsga nélkül árulják...

Offline bull84

  • A mester
  • *****
  • Posts: 1241
  • Segített?: +42/-0
Re: mk3 vs mk4
« Reply #27 on: 2009 September 10, 21:48:18 pm »
http://www.hasznaltauto.hu/2991377_ford_fiesta_1999
http://www.hasznaltauto.hu/2848957_ford_fiesta_1998

Ezek szépek! Bár szerintem egy sem ghia! Gondolok itt arra hogy nincs rajtuk a címer, sem a bőr váltógomb,vagy a színre fújt csomagtartókilincs! Ezek a ghia felszereltséghez tartoztak nem?

Offline Devla

  • Fiesta rajongó
  • **
  • Posts: 255
  • Segített?: +8/-0
Re: mk3 vs mk4
« Reply #28 on: 2009 September 11, 06:52:20 am »
faberakás. az ghia

bende

  • Guest
Re: mk3 vs mk4
« Reply #29 on: 2009 September 11, 11:10:23 am »
picit sokallom az árukat az évjáratukhoz képest.. holnap megnézek egy ígéretes darabot.. hátha a több mint a fele igaz lesz annak, amit írtak róla..

az 1.25-nek van "üzemszerű" olajcsipkedése?