hmm...remélem nem baj ha ebbe a topicba írok, ugyanis nekem is a motorhőmérséklet műszerrel van a problemem. Mk3as '95ös autókámban egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy a vízhőfokmérő kiakadt..fenn...jóval a piros után ..szerintem feljebb nem is tudna menni -_-' ...megálltam motor leállít, nézem a mérőt...lasssan ..nagyon lassan lemegy...újra ráadtam a gyújtást visszamegy fel....kipattantam az autóból, tapogattam a háztetőt langyos volt ..30km után ilyen szokott lenni..akkor még nem lehetett kinyitni a motorháztetőt -_-' másnap felszenvedtük a tetőt, víz volt benne, semmi cső nem szivárog, ventillátor csak egy idő után kapcsol be..minden rendben...de akármennyit áll az autó ..akár 2 napot is...gyújtás, és a jelző kiakad fenn...Így közlekedek vele már vagy 2 hete, és nem füstöl meg semmi .Sokszor viccellgetnek cimborák, hogy má megin mi baja...nem baj az hogy ott fenn van? ...ilyenkor viccesen hátranézek és mosolyogva mondom, hogy üzemi hőmérséklet xD ...de ez így nem mehet tovább, hogy nem tudom, hogy áll a vizem hőmérséklete, please help meeee !