és akkor kapsz egy gányolt autót. turbósítás ha normálisan csinálod minima 1-1,5 M ft.
Erről a módszerről inkább lebeszélnélek. Mi is agyaltunk az escorton, meg lehet csinálni 0,1-0,2 bar-on még működhet is. ennél nagyobb nyomásnál minimum hajtókarcsapágyakat, de lehet blokkot is cserélhetsz gyakran. ne felejtsük el azt se hogy olajhűtő minden célszerű egy turbós autóhoz, turbo olajzása stb sem megoldott egy szívó motor esetében. A másik fele, egy turbós autó motorjára 4x annyira kell figyelni mint egy szívóéra. Gondolom neked sem azért van mk3-as fiestád mert dúskálsz a pénzben, hanem azért mert ilyen áron tudtál venni csak egy jó autót.
Én nem vagyok híve az ilyen félmegoldásoknak mert többet ártanak mint használnak. és sokkal több gond lesz a motorral az építés után. megsúgom neked azt is hogy a gyári RST dolgozik 0.5-0.6 bar-on amibe azért komolyabb cuccok vannak gyárilag mint a szívó zetec, vagy CVH mocikba.
Turbóról általában: dugót vagy vastag hengerfejtömítés mindig kell hozzá hogy a kompressziót csökkentsd a motorban, mert töltéskor gyújtással (meg sokminden mással is ) problémák lennének.
Hallottam már jól működő hasonló konstrukcióról LADA-ban.
azzal nem volt semmi probléma, de hasonlíts össze szétszedve egy ezeröcsi motort és a zetecet.... ég és föld, az ezeröcsié olyan vastag falú, hogy sokkal többet bír.
meg az orosz technika mindig is túlméretezett volt.