Szia!
1: Ha lemezfelnid van akkor az első lépésben érdemes lelazítani a féltengelyanyát (azt hiszem 34-es dugókulcs de már nem emlékszem)
ha alufelnid van akkor fel kell emelni a kocsit, kerék le, és egy erősebb csavarhuzót be kell dugni a féktárcsa hütőbordái közé hogy amikor lazitód ne forogjon el a kerék.
2: Egy 15-ös dugókulccsal tekerd le a kormányősszekötőről az anyát, ha ez meg van sózz rá egy nagyot a csonkállványra hogy kiugorjon belőle a gömbfej. (ne üveges kalapáccsal)
3: Végy egy 50-es torxkulcsot és dúgd bele az alsó gömfejbe, a másik oldalára pegid egy 15-ös dugókulcsot és tekerd le az anyját!
vedd ki a csavart (ezt érdemes beledúgni a csonkállvány lyukába hogy ne vesszen el)
4: 15-ös dugókulcsal vedd le a kutyacsont (stabi rúd) anyáját, Ha elforogna 17-es villáskulcsal ellent tudsz neki tartani.
5: Jöhet a pajszer. Nyomd le a lengőkart és húzd félre a gólyalábat (csonkállvány a lengés csillapitóval)
6: Fogj egy dornit, vagy egy erősebb pontozót és üsd be a fél tengelyt( csak a féltengelyt NE üsd mert szétb@..d a menetet)
7: egy tálat bekészítesz a váltó alá mert ha kihuzod a féltengelyt kifolyik a váltóolaj!!!
további megjegyzések: ha a jobbos féltengelyt veszed ki akkor még ki kell venned tét nyolcas anyát 13-as kulcs fogja. Ugyanis ezek tartják bent a féltengelyt.
A váltóolajat a váltó elején tudod visszaönteni! Van egy csavar (7-es vagy 8-as imbusz má erre sem emlékszem) a műanyag fedél alatt amit ha kitekersz gond nélkül megteheted.
És hogy egy picit haza is beszéljek én nem vagyok híve a felújításnak. Amennyiért felújitják annyiért már adok nekked jó állapotú bontóttat!!!
Jó szerelést! Üdv Kob!