Szerintem minden Fiesta (MK6-7) ablakemelője ilyen.Bosszantó apróság,és nap mint nap szembeötlik.Érdekes,a Toyota,Honda,Opel,WV etc. normálisan meg tudta építeni a kisautóját,a fiesta viszont hogy is mondjam kevésbé elegáns.Ráadásul a könyv szerint automata a bal ablak,szerintem nem.Mert az ugye nem automata,ha végig nyomni kell a gombot.És az már hab a tortán,hogy annyi ész már nem szorult a kölni fiúkba miszerint ablakot működtetni nem csak járó motornál szeretnék.Pl. Citroen a kulcs kihúzása után 20 mp.-ig még működteti az ablakot felfelé.Opel is ha bent a kulcs megy az ablak.Ford:ugyan már,minek az.Nem ablakemelő ügy,ám nálam kiverte a biztosítékot:az első futómű 1-1 tagja gyárilag rozsdás mivel semmi festést nem kap.Szervíz válasza:tudjuk,mindegyik ilyen a fiestától a mondeoig.De nincs jelentősége.Puff neki.Mia az hogy nincs jelentősége,ha egyszer vörösen világít rajta 0 kilóméteresen a felületi rozsda,és ha vizet kap még szépen vörös levet is csepegtet maga alá.Ilyet én még semilyen más autónál nem hallottam.Kénytelen voltam emelőre tenni és lefesteni Hammerite-al feketére.így kellene már gyárilag is,de úgy látszik nem tudják arrafelé hogy mi is az a korrózióvédelem.Hondát (jazz) vagy Toyotát (Yaris,Corolla) szerettem volna,de 2008 tavaszán hallani sem akartak 3m határról,így maradt a Ford.Sokat tükröz a fórumok olvasása is:a fenti márkákról csak áradoznak a tulajok,a mi autónk panaszáradattól hemzseg és legkevésbé sem az elégedettségről szól.A Ford válasza minden problémára:ez ilyen.Köszi,de soha többet.