perpatvar nincs. Reggel volt én meg fáradt.
probléma egy szál se, az egészre annyi hogy mivel a gátló a gólyaláb lelke, a közepe, és ezen van rajta két rugótányér között (amik a gátlóra vannak rögzítve!!!) a rugó, így már logikus lehet hogy nem a rugó adja meg a keménységét a futóműnek ELSŐSORBAN!. Persze számít a rugó nem is keveset, mivel ugyanúgy teherviselő elem mint a gátló. De legyen akármilyen jó kemény a rugó egy kuka gátlóval semmit nem ér. Nem attól lesz jól vezethető az autó hogy kemény a rugó, hanem a gátló és rugó páros megfelelő harmóniájától, ahogy a helyén tartja a kereket, az úthibákon, kanyarba, gyorsításkor, stb. Számít a rugó, nem mondtak neked hülyeséget, csak félig, mert nem kizárólag a rugó számít. Az ő autójukba már olyan komoly gátló van alapból hogy az elbírja az ültetőrugót simán, de a gyári fiesta gátlók ha megnézed olyan mint a szalmaszál kábé, nem egy túl vastag és erős darab... ezért írtam amit írtam nem balhézásból.
a stílusom néha cinikus picit, ezt belátom, de nem bántásból megy a dolog